  • Data: 2005-11-05 03:14:43
    Temat: Re: Chytra konstrukcja oferty zakupu.
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 4 Nov 2005 16:54:57 +0100, gardziej napisał(a):

    > jesli nie mozna, to dlaczego "magazynowac" to w domu? wystawic przed drzwi
    U mnie w firmie przyjęła się zasada, że na drugie wezwanie do zapłaty
    wysyła się standardowe pisemko "niezamawiane przez nas materiały może
    odebrać osobiście upoważniony przedstawiciel nadawcy w każdy piątek w
    godz. 14:30-15:00 w pok. 21" Najpierw coś tam przysyłają o wysyłce na ich
    koszt, ale kolejne pismo z prośbą o zgodę na pokrycie kosztów pakowania i
    przygotowania do wysyłki zazwyczaj powodują wpisanie nas na czarną listę u
    tych orłów marketingu "zgody dorozumianej"

    --
    pozdro
    poreba