eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoChciałem złożyć serdeczne gratulacje i podziękowania łowcom haków › Chciałem złożyć serdeczne gratulacje i podziękowania łowcom haków
  • Data: 2008-06-07 01:54:15
    Temat: Chciałem złożyć serdeczne gratulacje i podziękowania łowcom haków
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niniejszym serdecznie dziękuję za pierwszorzędną akcję zbierania haków
    na kolejnego przedsiębiorcę. Pierwszorzędnie szlachetni życiowi
    nieudacznicy prokuratorscy i policyjni zniszczyli zgniłego kapitalistę,
    co się będzie dorabiał. Tak trzymajcie, jestem z was dumny. Chcąc
    docenić starania przyznaję przy okazji honorowy tytuł Mend Roku. Przy
    okazji wszelkie zlecenia na konkurencję proszę kierować do
    przedstawicielstw rejonowych.

    http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,5282046,Z_sa
    du__o_sprzecie__ktory_wyparowal_z_policji.html
    krótki link: http://skroc.pl/lowcy-hakow-w-akcji

    "Śledztwo trwało, choć amerykański Unigraphics potwierdził, że Alucon
    używa ich programu legalnie."

    "Kilka razy występowałem o zwrot sprzętu, bez niego nie mogliśmy
    pracować, ale prokuratura mi odmawiała i w końcu zbankrutowaliśmy."

    "Po uprawomocnieniu się wyroku okazało się, że naszych komputerów i
    programów nie ma" (w depozycie).

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.