  • 11. Data: 2008-04-10 07:15:43
    Temat: Re: Ceny programów prawniczych ...
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 10 Apr 2008 07:11:07 +0000, Olgierd napisał(a):

    > http://www.profinfo.pl/LEX+SIGMA+on+-+line,40118908,
    2DE,i2.html

    > Działa jak większość stron internetowych. Jest jednak pewien myk -- ich
    > admin ustawia blokadę na konkretny IP, zmienisz lokalizację -- nie masz
    > dostępu do bazy.

    Tu jest jakby taniej:

    http://www.lex.com.pl/?cmd=strona_oferta,7&serwis=19

    http://www.lex.com.pl/?cmd=strona_oferta,8&serwis=19

    przy czym nie do końca kapuję czy to jest to samo co ja mam -- bo u mnie
    nie ma żadnego pliku cd_online.exe, kluczy HASP itd....

    Czyli może jest tak, że z kluczami jest na jeden komputer, ale różne
    lokalizacje, a bez -- na jeden konkretny IP, w ramach którego może
    korzystać więcej komputerów (ale nie równocześnie - bo mam licencję na 1
    stanowisko).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 12. Data: 2008-04-10 21:02:35
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Kierownik_Szatni" <K...@w...pl> writes:

    > Możesz zapytać w jakiejś bogatej kancelarii w swojej okolicy.
    > Myślę, że po lekcjach bez problemu pozwolą ci się pobawić:))

    A licencja? Uprawnienia wynikające z umowy licencyjnej należą w takim
    wypadku do kancelarii i zwykle nie są to uprawnienia pozwalające na
    udzielanie jakichkolwiek uprawnień odnośnie korzystania
    z oprogramowania osobom trzecim.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 13. Data: 2008-04-10 21:17:18
    Od: "Kierownik_Szatni" <K...@w...pl>

> [...]
    > wypadku do kancelarii i zwykle nie są to uprawnienia pozwalające na
    > udzielanie jakichkolwiek uprawnień odnośnie korzystania

    Masz rację, trzeba sprawdzić umowę,
    _________________
    "Bo pański numerek jest pusty, więc kolega dał płaszcz sąsiedni. Jasne?!"

  • 14. Data: 2008-04-11 05:21:07
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 09 Apr 2008 18:10:55 +0200, Johnson napisał(a):

    > Czy ktoś wie, przypadkiem ile kosztuje Legalis i Lex Polonica (na 12
    > miesięcy). Bo na ich stronach nie ma cen, tylko adresy przedstawicieli ...

    Za sieciowego (dwa stanowiska jednocześnie) Prawnika płacimy około 1800
    rocznie. Do tego mamy za darmo SignForm.

    3mcie się.
    Ps. Widzę, że Prawnik nie jest zbyt popularny, ale nam wystarcza i chyba
    jest najtańszy...
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl