eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCD ciepła woda, HELP!!! › CD ciepła woda, HELP!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsfee
    d.tpinternet.pl!szmaragd.futuro.pl!not-for-mail
    From: "mleczarz" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: CD ciepła woda, HELP!!!
    Date: Thu, 30 Jan 2003 11:05:19 +0100
    Organization: ProFuturo
    Lines: 30
    Message-ID: <b1atim$nnh$1@szmaragd.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat.telan.pl
    X-Trace: szmaragd.futuro.pl 1043921302 24305 62.233.159.6 (30 Jan 2003 10:08:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jan 2003 10:08:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:128885
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    W nawiązaniu do postu pt. CIEPŁA WODA - OPŁATY z dnia 29.01.2003 z
    godz.9.09, "naskrobałem" takie pisemko do spółdzielni ale coś mi mało
    wyszło. Chciałbym prosić o kilka uwag i sugestii co mógłbym jeszcze dopisać,
    czy jest jakiś akt prawny na który mogę się powołać itd..
    Dzięki z góry.

    " Informuję, że w związku z przeprowadzonym przez pracowników spółdzielni
    pomiarem temperatury ciepłej wody w moim mieszkaniu, żądam natychmiastowego
    usunięcia usterki. Ponadto domagam się udzielenia bonifikaty za ostatni
    okres rozliczeniowy w którym naliczono dodatkową opłatę za zużycie ciepłej
    wody w wysokości 260zł. Nadmieniam, że ciepłą wodę która nie utrzymuje nawet
    minimalnych parametrów, otrzymuję po kilkuminutowym spuszczeniu ogromnej
    ilości wody, która przy odkręceniu kranu jest po prostu zimna a licznik
    zalicza ją jako ciepłą. Niedopuszczalnym jest fakt, że aby się umyć czy też
    wykąpać muszę dogrzewać wodę w czajniku aby otrzymać właściwą temperaturę.
    Po zgłoszeniu tego faktu spółdzielni, nic się nadal nie zmieniło i w związku
    z tym, od ostatniego odczytu wodomierzy do czasu usunięcia usterki i
    dostarczania mi wody zgodnie z obowiązującymi normami, zaprzestaję płacenia
    za ciepłą wodę. Protokół z pomiarów jest dostępny w dziale technicznym
    spółdzielni."

    Pozdrawiam

    mleczarz
    s...@w...pl
    GG 1595470



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1