  • 11. Data: 2007-10-20 08:47:39
    Temat: Re: CBA produkuje przestępstwa
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "mm" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ff7p2l$4ag$1@news.vectranet.pl...

    \
    > zalozmy , ze jestem wysokopostawionym urzednikiem....
    > przychodzi do ciebie jakis znajmowy, ktorego znasz i wiesz, ze mozesz mu
    > ufac..proponuje ci lapowke za zalatwienie jakiejs sprawy...
    > duza lapowke.......1 milion, 2 miliony.........jak sadzisz ilu uczciwych
    > ludzi by sie na to skusilo.? taka kasa odbiera rozum..... Z TEGO POWODU
    > NIE WOLNO TAK PROWOKOWAĆ LUDZI (TZN KUSIC) LUDZI !

    To jak sobie bez prowokacji wyobrażasz łapanie skorumpowanych urzędników??
    Totalna inwigilacja? Obcięcie rąk?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2007-10-20 08:50:04
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Nie odpowedza wam, albo nazwa was idiotami. Bo wy w oczach PiS-u jestescie
    > nizej niz pies Dorna:))

    Jesteście.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2007-10-20 11:30:45
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > Użytkownik "mm" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > \
    >

    > To jak sobie bez prowokacji wyobrażasz łapanie skorumpowanych urzędników??
    > Totalna inwigilacja? Obcięcie rąk?

    nie rozrozniasz jednozwoju prowokacji od podzegania? Kup sibie
    podrecznik do prawa i poczytaj jakie sa roznice.

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 14. Data: 2007-10-20 22:43:50
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    swen pisze:
    > Popatrzcie na przyklad afery w min. rolnictwa. Lepper nawet nie zostal do
    > tej pory przesluchany!!!

    Pal licho przesłuchanie. Były konferencje a nie ma zarzutów. Czyste
    metody stalinowski tylko represje o wiele łagodniejsze.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.