  • 1. Data: 2007-10-17 20:27:02
    Temat: stare wyroki...
    Od: "Jerry" <jerry@kasuj_i-net.com.pl>

    Wiem, że po 10 latach kasowane są wpisy dotyczące skazań w krajowym czy
    centralnym rejestrze skazanych.
    Ale co z wyrokami? Da się odszukać czy ktoś był karany i za co?
    Np czy sąd podczas badania przeszłości klienta sprawdza tylko ten rejestr
    czy też głębiej i moze komuś wyciągnąć starsze sprawy?

    Jerry

  • 2. Data: 2007-10-17 20:37:52
    Temat: Re: stare wyroki...
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

    Użytkownik "Jerry" <jerry@kasuj_i-net.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Np czy sąd podczas badania przeszłości klienta sprawdza tylko ten rejestr
    > czy też głębiej i moze komuś wyciągnąć starsze sprawy?

    Teoretycznie może - bo akta są przechowywane dłużej.
    Tylko pytanie po co? Jeśli przy wymiarze kare sąd weźmie pod uwagę
    wcześniejszą karalność, która uległa zatarciu z mocy prawa to masz podstawę
    do skutecznej apelacji.

    --------------
    Forum Prawników - bezpłatne porady prawne - www.forum.prawnikow.pl

  • 3. Data: 2007-10-17 20:42:24
    Od: "Jerry" <jerry@kasuj_i-net.com.pl>

    Użytkownik "Łukasz N" <l...@s...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tylko pytanie po co? Jeśli przy wymiarze kare sąd weźmie pod uwagę
    > wcześniejszą karalność, która uległa zatarciu z mocy prawa to masz

    Powiedzmy ze gościu chciał mnie pobić - a kiedyś siedział np za wymuszenia -
    a teraz założy mi sprawe że go uszkodziłem choć to on do mnie wystartował.
    Świadków brak.

    Jerry

  • 4. Data: 2007-10-17 21:02:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jerry pisze:

    > Powiedzmy ze gościu chciał mnie pobić - a kiedyś siedział np za wymuszenia -
    > a teraz założy mi sprawe że go uszkodziłem choć to on do mnie wystartował.
    > Świadków brak.

    I co w związku z tym?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 5. Data: 2007-10-18 07:04:09
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > I co w związku z tym?

    'bo kazdy pijak to zlodziej' nie wiedziales? :)

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 6. Data: 2007-10-18 09:32:04
    Od: "jerry" <j...@i...com.pl>

    Sowiecki Agent wrote:

    > 'bo kazdy pijak to zlodziej' nie wiedziales? :)

    ciekawe co byście mówili, jakby taka osoba przyszła do was np do ogrodu i
    chciała was pobić.. pewnie byście sie dali ...
    a może zadzwonilibyscie na policje? ja dzwoniłem... wszystkie patrole były
    zajęte....

    Jerry

  • 7. Data: 2007-10-18 11:11:05
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    jerry napisał(a):

    > ciekawe co byście mówili, jakby taka osoba przyszła do was np do ogrodu i
    > chciała was pobić.. pewnie byście sie dali ...

    bym sie bronil . Na pewno fakt ze kiedy popelnila przestepstwo nie
    siwadczy o tym ze teraz takze.

    > a może zadzwonilibyscie na policje? ja dzwoniłem... wszystkie patrole były
    > zajęte....

    a jakas oficjalna skarga poszla czy nie?

    P.

  • 8. Data: 2007-10-18 14:19:51
    Od: "jerry" <j...@i...com.pl>

    Sowiecki Agent wrote:

    > bym sie bronil . Na pewno fakt ze kiedy popelnila przestepstwo nie
    > siwadczy o tym ze teraz takze.

    > a jakas oficjalna skarga poszla czy nie?

    Rano zgłosiłem - ale wpisali to do interwencji - oficjalnie to moge to przez
    wydział cywilny czy karny załatwiać....

    Jerry