  • 1. Data: 2007-10-17 22:02:43
    Temat: Umowa wiązana
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Witam serdecznie.

    Jest sobie pewien sklep informatyczny.
    Każdy klient który zrobi u nich zakupy za kwotę wyższą niż
    X PLN otrzymywał w 'nagrodę' dostęp do ich serwera.
    Ponieważ bardzo mi zależało na tym dostępie postanowiłem dokonać
    zakupów. Przeczytalem uwaznie regulamin, zaplacilem i otrzymalem
    haslo i login.
    Po pewnym czasie ktoś z administratorów zablokował mi dostęp do serwera
    bo ponoć złamałem ich regulamin. Ja jednak nic złego nie zrobiłem w moim
    mniemaniu.
    Innymi słowy kupiłem, zapłaciłem, a teraz spadaj.

    Czy jest jakaś możliwość dochodzenia swoich praw przeciw takim internetowym
    cwaniakom?

    Pozdrawiam
    Szolek