  • 1. Data: 2006-12-09 19:47:19
    Temat: Bzykala a teraz sie skarzy?:)
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    no jak to jest gdy kobieta dla swoich celow uzywa sexu
    a pozniej gdy to nie przynosi efektu szantazuje?

    Budka Suflera - nie wiez nigdy kobiecie :)

  • 2. Data: 2006-12-09 20:04:17
    Temat: Re: Bzykala a teraz sie skarzy?:)
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "Marcin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    >- nie wiez

    Nie co?

    Angie

  • 3. Data: 2006-12-09 20:23:23
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Angie wrote:

    > Nie co?

    Takie powiedzenie skąpców. W trochę nowocześniejszej wersji: "Nie,
    zestawów kina domowego nigdy kobiecie".

    -------------------+
    -------------------+

  • 4. Data: 2006-12-09 21:11:29
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Angie wrote:

    > Użytkownik "Marcin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie co?

    Nie wieź. Nie wiem czego nie wieź.
    Ale nigdy nie wieź (tego) kobiecie. ;)

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 5. Data: 2006-12-10 06:06:01
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wieź. Nie wiem czego nie wieź.
    > Ale nigdy nie wieź (tego) kobiecie. ;)

    yhm. Poslucham piosenki, moze tam bedzie wyjasnione czego :-)

    Angie