  • 51. Data: 2022-06-14 20:41:09
    Temat: Re: Były policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2022 o 16:30, Shrek pisze:

    > Związek ten jest wyrażony w artykule 1 KK. Weź ty może sobie przypomnij
    > na początek artykuły pierwsze podstawowych dla twojej pracy aktów
    > prawnych, jak ustawa jak ustawa o policji czy KK i KW, to może
    > zdobędziesz tytuł policjanta roku (przynajmniej w powiecie). Bo na razie
    > zadajesz takie durne pytania, że można odnieść wrażenie, że nigdy tych
    > ustaw nie czytałeś.

    A tak głównie, to uważasz, ze społeczna szkodliwość zostania najemnikiem
    jest znikoma, czy że są niepoczytalni i nie ponoszą winy?

    --
    Robert Tomasik

  • 52. Data: 2022-06-14 20:55:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A tak głównie, to uważasz, ze społeczna szkodliwość zostania najemnikiem
    > jest znikoma, czy że są niepoczytalni i nie ponoszą winy?

    Uważam, że społeczna szkodliwość walczenia w obronie ukrainy jest...
    znikoma. Sąd w razie czego oceni.

    Jeśli masz przeciwne zdanie to tym lepiej. Jeśli chodzi o twoje wywody
    na temat prawa, to we wszystkich o których wiemy jak się skończyły w
    sądzie, skończyły się dokładnie na odwrót niż tłumaczyłeś. Wygląda na to
    że jesteś sasinem prawa:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 53. Data: 2022-06-14 21:05:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2022 o 20:55, Shrek pisze:

    > Uważam, że społeczna szkodliwość walczenia w obronie ukrainy jest...
    > znikoma. Sąd w razie czego oceni.

    I może na tym poprzestańmy :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 54. Data: 2022-06-14 21:11:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I może na tym poprzestańmy :-)

    To ty się pytałeś co za równica według polskiego prawa, po które stronie
    walczy, wiec cię uprzejmie poinformowałem. Tak jak napisałem twoje
    zdanie odrębne jest dobrym prognostykiem, bo jeśli chodzi o sądy, to w
    znanych przypadkach _zawsze_ się myliłeś:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 55. Data: 2022-06-15 01:23:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Uważam, że społeczna szkodliwość walczenia w obronie ukrainy jest...
    > znikoma. Sąd w razie czego oceni.

    Walczenia czy wstąpienia/przynaleznosci do obcej służby wojskowej? W tym
    drugim przypadku to jeszcze chyba mozna dysutowac, ale w tym pierwszym
    to MZ raczej będzie ciężko zabijanie, nawet i ruskich orków uznac
    (prawnie) za czyn o niskiej szkodliwości społecznej.

    --
    Marcin

  • 56. Data: 2022-06-15 05:58:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > to MZ raczej będzie ciężko zabijanie, nawet i ruskich orków uznac
    > (prawnie) za czyn o niskiej szkodliwości społecznej.

    Bo ja wiem - sąd osądzi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 57. Data: 2022-06-15 09:47:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Jun 2022 20:55:39 +0200, Shrek wrote:

    > Uważam, że społeczna szkodliwość walczenia w obronie ukrainy jest...
    > znikoma. Sąd w razie czego oceni.

    W razie potrzeby mozna jeszcze order dac :-)
    Albo sedziego zawiesic :-)

> [...]
    > na temat prawa, to we wszystkich o których wiemy jak się skończyły w
    > sądzie, skończyły się dokładnie na odwrót niż tłumaczyłeś. Wygląda na to

    Ale co by nie mowic - udzial w obcym wojsku karalny jest,
    niezaleznie od tego, czy sie broni, czy atakuje.

    J.

  • 58. Data: 2022-06-15 09:53:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Jun 2022 16:39:42 +0200, Shrek wrote:

    > Kraje nie - obywatele... no cóż:P

    A jak tych obywateli bedzie za duzo, to mozna uznac, ze Polska
    bierze udzial. Szczegolnie, jak obywatele dostaną zgodę od panstwowego
    organu.

    > "Szczekać";)

    Wiecej.

    > Bez znaczenia i tak wiadomo, że uczestniczą, i nie mam na
    > myśli przekazywnia broni (bo niby co tego zakazuje?),

    Cos w tam w konwencjach jest na ten temat.

    > a aktywny udział
    > przez wykorzystanie natowskiego zwiadu. Przecież nie jest tajemnicą, że
    > moskwę wystawił amerykański posejdon i a że proporcjonalnie więcej
    > generałów ukraincy zdejmują niż szeregowych też jest wynikiem
    > natowskiego zwiadu. Żadna tajemnica i każdy kto ma IQ większe od tostera
    > o tym wie.
    > Nie przejmować się - nasz p.o.rezydent niechcący rozgryzł taktykę
    > kacapów mówiąc o sraniu:P

    No ale jak to sie skonczy ?

    > Zresztą - nato nie uczestniczy w żadnej wojnie, bo żadnej wojny podobno
    > na ukrainie nie ma. Więc to były specjalne operacje mające na celu
    > pozyskanie przez rosję nowego okrętu podwodnego oraz wcześniejszych
    > emerytur dla strudzonej generalicji:P

    Tak by bylo ... ale te cholerne konwencje :-)

    J.

  • 59. Data: 2022-06-15 09:54:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2022 o 09:47, J.F pisze:

    > Ale co by nie mowic - udzial w obcym wojsku karalny jest,
    > niezaleznie od tego, czy sie broni, czy atakuje.

    Ale na podstawie art 1. par 2. KK tylko wtedy gdy jest szkodliwy
    społecznie. Więc jednak jakaś różnica jest, choć do oceny sądu i
    prokuratury. Obecnie spodziewałbym się że po prostu umorzenie o ile ktoś
    doniesie. Jak nie to po prostu nie ma sprawy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 60. Data: 2022-06-15 09:58:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Jun 2022 14:47:49 +0200, Olin wrote:

    > A jak tam zdrowie?
    > Dostałeś się już do lekarza, czy dalej zajęty leczeniem Ukraińców?

    Ale o co chodzi?
    Pytales o jakis takich, co chcieli byc wolni od Polski, to mi
    przychodzą na mysl UPA, Chmielnicki i Prusy.

    Wiecej nie udalo sie nam zniewolic?

    I moze jeszcze paru magnatow w czasach rozbiorowych.

    J.