  • 61. Data: 2022-06-15 10:02:28
    Temat: Re: Były policjant
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2022 o 09:53, J.F pisze:

    > A jak tych obywateli bedzie za duzo, to mozna uznac, ze Polska
    > bierze udzial. Szczegolnie, jak obywatele dostaną zgodę od panstwowego
    > organu.

    Uzanać to sobie putin uzna co chce i nie musi mieć do tego podstaw. To
    już wiemy, więc nie ma się co przejmować, tylko robić swoje.

    > Cos w tam w konwencjach jest na ten temat.

    A co konkretnie?

    > No ale jak to sie skonczy ?

    Nijak - putin straszył i się zesrał. On sobie z biedną ukrainą nie może
    za bardzo poradzić, co mówić o nowych frontach.

    > Tak by bylo ... ale te cholerne konwencje :-)

    Przecież tak właśnie jest. Broń jedzie, natowski zwiad działa, ochotnicy
    walczą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 62. Data: 2022-06-15 10:21:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 15 Jun 2022 09:58:50 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale o co chodzi?

    Niedługo po wybuchy wojny - pardon, operacji specjalnej - żaliłeś się, że
    lekarze niedostępni, bo zajmują się Ukraińcami, więc zainteresowałem się,
    czy w tej kwestii już się poprawiło.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 63. Data: 2022-06-15 10:32:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 14 Jun 2022 20:22:48 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > A co? Sądzisz, ze to stare się z popiołów odrodzi?

    Nie musi akurat z popiołów. Normalnie burzysz kulsonariat i powstaje nowy z
    ustronnymi kiblami bez kamer, żeby można było bezstresowo przekraczać
    uprawnienia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 64. Data: 2022-06-15 10:59:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.06.2022 o 10:32, Olin pisze:
    > Nie musi akurat z popiołów. Normalnie burzysz kulsonariat i powstaje nowy z
    > ustronnymi kiblami bez kamer, żeby można było bezstresowo przekraczać
    > uprawnienia.

    Czyli jednak NOWE? O to chodziło właśnie.

    --
    Robert Tomasik

  • 65. Data: 2022-06-15 11:01:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.06.2022 o 09:47, J.F pisze:
    > W razie potrzeby mozna jeszcze order dac:-)
    > Albo sedziego zawiesic:-)

    To, że czasem zapadają błędne wyroki, to nie znaczy, że prawo jest inne.
    Po prostu do sądu idzie się po wyrok, a nie sprawiedliwość.

    --
    Robert Tomasik

  • 66. Data: 2022-06-15 11:05:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Jun 2022 10:21:33 +0200, Olin wrote:

    > Niedługo po wybuchy wojny - pardon, operacji specjalnej - żaliłeś się, że
    > lekarze niedostępni, bo zajmują się Ukraińcami, więc zainteresowałem się,
    > czy w tej kwestii już się poprawiło.

    Na dostepnosc narzekalem i wczesniej.
    Dwa miliony uchodzcow kolejek na pewno nie skrocilo.

    A - i przypomnialo mi sie - ile to mlodych w ostatnich latach
    "uwolnilo sie od Polski"? 2 miliony?

    I sobie m.in. chwalą dostep do lekarzy w nowym kraju.
    Ech ta socjalistyczna Europa - w USA by tak nie chwalili :-)

    J.

  • 67. Data: 2022-06-15 11:07:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Jun 2022 09:54:30 +0200, Shrek wrote:

    > Ale na podstawie art 1. par 2. KK tylko wtedy gdy jest szkodliwy
    > społecznie. Więc jednak jakaś różnica jest, choć do oceny sądu i
    > prokuratury. Obecnie spodziewałbym się że po prostu umorzenie o ile ktoś
    > doniesie. Jak nie to po prostu nie ma sprawy.

    Skoro sie taki art w KK znalazl, to widac jest to szkodliwe
    spolecznie, nawet jesli sie nie potrafimy tej szkodliwosci
    dopatrzec :-)

    J.

  • 68. Data: 2022-06-15 11:15:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.06.2022 o 11:07, J.F pisze:
    > Skoro sie taki art w KK znalazl, to widac jest to szkodliwe
    > spolecznie, nawet jesli sie nie potrafimy tej szkodliwosci
    > dopatrzec:-)

    Szkodliwość społeczna objawia się między innymi tym, że inne osoby mogą
    myśleć, że tu nie ma żadnej szkodliwości i tak robić. kodeks karny nie
    powstał po to jedynie, by karać. Przede wszystkim chodzi o to, by ludzie
    się bali i tych przestępstw nie popełniali. Jak widać szkodliwość
    społeczna okazuje się spora, bo znajduje się osoba, która publicznie
    takie postępki pochwala.

    --
    Robert Tomasik

  • 69. Data: 2022-06-15 11:23:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Jun 2022 10:02:28 +0200, Shrek wrote:

    > Uzanać to sobie putin uzna co chce i nie musi mieć do tego podstaw. To
    > już wiemy, więc nie ma się co przejmować, tylko robić swoje.

    Tak jest, ale jak uzna i ostrzela rakietami np Przemysl,
    to co zrobimy ?

    > A co konkretnie?

    A cos tam o krajach neutralnych ..

    > Nijak - putin straszył i się zesrał. On sobie z biedną ukrainą nie może
    > za bardzo poradzić, co mówić o nowych frontach.

    No ale co bedzie, jak pomysli, ze zostala mu tylko bron atomowa?

    Definicja konfliktu jest dosc szeroka.

    J.

  • 70. Data: 2022-06-15 11:26:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Jun 2022 11:15:43 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > się bali i tych przestępstw nie popełniali. Jak widać szkodliwość
    > społeczna okazuje się spora, bo znajduje się osoba, która publicznie

    No ale co spoleczenstwu przeszkadza, ze ktos sobie pojedzie walczyc
    do Ukrainy czy do Rosji?

    Ale ... a co spoleczenstwu przeszkadza, ze ktos sobie troche trawki
    zapali :-)

    J.