    From: "Krzysztof T." <k...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Budowa w granicy
    Date: Mon, 22 Mar 2004 08:01:11 +0100

    Witam,
    Pare lat temu moj sasiad postanowil wybudowac sobie garaz w granicy. Z moich
    informacji wynika ze bez zadnych zezwolen.Rozmawial wtedy z moim ojcem o tym
    fakcie, ze bedzie budowal garaz. No i ok,ojciec powiedzial ze garaz moze
    byc. Jednak ten garaz stal sie pietrowa budowla, nieotynkowana, z pustakow.
    Stoi to juz prze pare lat, wczesniej nie mialem prawa co do tego ze obok
    dzialki stoi cos co mialo byc garazem a jest wysokim budynkiem, ktory
    zaslania mi widok oraz oszpeca. Moje pytanie, czy jest cos takiego ze
    budowla po ilus latach przez "zasiedznie" staje sie legalna?, czy moge
    sasiadowi powiedziec zeby chocia otynkowal ta bydowle, zeby nie byla taka
    szpetna, jakie przepisy toreguluja.Czy ewentulanie jest mozliwe ze musialby
    ja zburzyc?
    Drudie moje pytanie, czy zmienily sie przepisy odnosnie budowania w granicy,
    kiedys musialo byc 4m od granicy, ewentualnie zgoda sasiada na pisnie, czy
    dalej to obowiazuje?
    Pozdrawiam
    Krzyssztof