  • Data: 2012-06-12 01:34:35
    Temat: Brzydkie słowo
    Od: Dyletant <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Dzisiaj zrobiłem coś bardzo głupiego. Jechałem bez biletu i dostałem
    mandat (mam skończone 18 lat). Gdy kontroler mi go wypisywał zapytałem
    go, czy gdybym był 18 letnią blondynką i miał mini, uśmiechnął się, a
    potem rozpłakał, to też bym dostał mandat (ostatnio widziałem na
    własne oczy taką sytuację, dziewczynę oczywiście puścili). Pan
    powiedział, że nie, bo on woli chłopców. Przyjąłem mandat, ale
    podpisałem się i dopisałem "W dupę?" Pan zabrał druczek i powiedział,
    że skończymy to w sądzie. Powiedziałem mu, że przepraszam i że to było
    głupie, a poza tym, ogólnie źle się czuję (biorę leki uspokajające) i
    jeszcze raz przepraszam.

    No ale jestem tutaj i pytam Was. Co będzie dalej? Czy to była aż tak
    poważna sprawa? Przeprosiłem i to zrobię to jeszcze raz. Naprawdę
    żałuję.

    Co teraz?

    Pozdrawiam,
    Dyletant