  • 261. Data: 2010-10-08 08:05:09
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl>

    > Sam nie wiem. Ja się gówniarz przekręci od dopalaczy to każdemu rodzicowi
    > przysługuje zasiłek pogrzebowy z ZUS-u.

    To chyba zawsze przysługuje

  • 262. Data: 2010-10-08 08:20:07
    Temat: Re: Co nas czeka? Re: (*) zatrzymanie
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl>

    > Abstrahując i nieco generalizując problem ludzie dzielą się na tych,
    > którzy chcą być wolni i tych, którzy chcą być bezpieczni.

    Przez pączkowanie ?

    > Przy czym to drugie dotyczy bezpieczeństwa zapewnionego przez innych.
    > Czyli de facto chcą niewoli zapewniającej podstawy egzystencji-wegetacji i
    > nakazującej "to rób, tego nie rób". Chcą żyć niczym małe dzieci prowadzone
    > za rączkę.
    >
    > Problem w tym, że zmusić do tego też chcą innych. Tę infantylność nazywają
    > pomocą.

    Kwestia świadomości, ale każdy człowiek potrzebuje zarówno wolności jak i
    bezpieczeństwa.

  • 263. Data: 2010-10-08 08:28:50
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > Oczywiście, że się bada, np kosmetyki, środki dezynfekujące albo
    > bakteriobójcze etc. Do tego każdy produkt chemiczny musi być zgodnie z
    > przepisami sklasyfikowany i oznakowany a to robi się na podstawie
    > składu.

    Gadasz bzdury. Na rynku funkcjonuje wiele produktów, których dokładnego
    składu nie poznasz tylko to, że może być do czegoś używany a do czegoś
    innego np nie.

  • 264. Data: 2010-10-08 08:30:45
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@o...pl>

    > Czy do 18-go roku życia rodzice mogą je zabić ? :-)

    Mogą. I spokojnie pójdą siedzieć za morderstwo. (IMHO powinni wisieć;
    taniej) Wszak są wolnymi i odpowiedzialnymi ludźmi.
    Swobody obywatelskie i wolność niestety nie godzą się z trzymaniem na
    postronku.
    --
    To w końcu można się martwić o twoje dzieci czy nie ?

  • 265. Data: 2010-10-08 08:32:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    niusy.pl napisa?(a):

    > Gadasz bzdury. Na rynku funkcjonuje wiele produktów, których dokładnego
    > składu nie poznasz tylko to, że może być do czegoś używany a do czegoś
    > innego np nie.

    Podaj przyklad takiego produktu z grup ktore wymienilem, czyli kosmetyk
    albo produkt biobojczy.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 266. Data: 2010-10-08 08:46:37
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 08.10.2010 10:32, januszek wrote:
    > niusy.pl napisa?(a):

    > Podaj przyklad takiego produktu z grup ktore wymienilem, czyli kosmetyk
    > albo produkt biobojczy.

    Tzn. jest rzadowe laboratorium, w ktorym pracownicy jedza kremy przed
    wprowadzeniem ich na rynek? Pija plyn do mycia naczyn, czy wdychaja
    srodek do zabijania insektow?

    I jak nikomu sie nic nie stanie, to produkt jest dopuszczany do rynku; w
    przeciwnym razie - producenta czeka prokurator?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 267. Data: 2010-10-08 08:55:41
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > Podaj przyklad takiego produktu z grup ktore wymienilem, czyli kosmetyk
    > albo produkt biobojczy.

    Co to miałoby wspólnego z dopalaczami ?

  • 268. Data: 2010-10-08 09:12:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    niusy.pl napisa?(a):

    > Co to miałoby wspólnego z dopalaczami ?

    Nie pytam o dopalacze tylko o uzasadnienie tego ze napisales ze gadam
    bzdury.

    j.

  • 269. Data: 2010-10-08 09:35:38
    Temat: Wolność i bezpieczeństwo.
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    niusy.pl pisze:

    > Kwestia świadomości, ale każdy człowiek potrzebuje zarówno wolności jak
    > i bezpieczeństwa.

    Ale również każdy WOLNY człowiek powinien mieć WOLNY wybór na ile chce
    zrezygnować ze swojej wolności (czy pieniędzy) w zamian za iluzję
    bezpieczeństwa. Może np. dobrowolnie się ubezpieczyć albo ogrodzić swój
    dom drutem kolczastym.
    Ale "zabezpieczanie" wszystkich na siłę, to konzetrazion-lager.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 270. Data: 2010-10-08 10:40:38
    Temat: Re: Wolność i bezpieczeństwo.
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@o...pl>

> [...]

    dom drutem kolczastym.
    Ale "zabezpieczanie" wszystkich na siłę, to konzetrazion-lager.
    Jasna sprawa. Chodziło tylko o to, że nie dziela się tylko łączą w tych
    potrzebach wolności i bezpieczeństwa. :-)