  • 251. Data: 2010-10-08 07:16:42
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i8klan$ub8$...@n...news.atman.pl...

    > W przypadku firmy o której pisałem główne a może nawet i
    > jedyne zastosowanie było do czyszczenia i odtłuszczania.

    jednostkowy przypadek ;)
    pytanie tylko czy 100% zapotrzebowanego alkoholu trafialo na czyszczenie,
    czy jednak jakas jego czec nie sluzyla do tradycyjnego celu

  • 252. Data: 2010-10-08 07:19:52
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > To tak nie dziala bo z produkcja pradu jest jeden zasadniczy problem -
    > nie potrafimy go magazynowac - wiec musimy produkowac w jednostce czasu
    > mniej wiecej tyle ile w tym samym czasie jej zuzywamy. O ile wiem to
    > teraz jestesmy juz przy gornej granicy i albo w jakis sposob juz zaraz
    > teraz ograniczymy pobor albo trzeba bedzie ograniczac dostawy pradu ;)

    Żarówkami ? ROTFL

  • 253. Data: 2010-10-08 07:21:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    niusy.pl napisa?(a):

    [...]

    > Przecież to kompletnie nie ma znaczenia skoro produkt nie jest do spożycia.
    > Tak samo nie bada się tysięcy innych produktów nie do ospożycia.

    Oczywiście, że się bada, np kosmetyki, środki dezynfekujące albo
    bakteriobójcze etc. Do tego każdy produkt chemiczny musi być zgodnie z
    przepisami sklasyfikowany i oznakowany a to robi się na podstawie
    składu.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 254. Data: 2010-10-08 07:22:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisa?(a):

    > lekarze twierdza ze tak, przynajmniej ci ktorzy gdzies tam w mediach sie
    > wypowiadaja, ale rowniez, jak nie zostanie wyciete, twierdza ze pijanych
    > wiecej ;)

    To raczej media twierdzą, że "lekarze tak twierdzą" ;)

    j.

  • 255. Data: 2010-10-08 07:27:21
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl>

    > Protestuję;) Ja lubię schabowe, pączki mniej, ale schabowe muszą zostać;)
    > Ewentualnie proponuję na schaboszczakach napisać: produkt kolekcjonerski,
    > nie do spożycia przez ludzi ;) Będę żarł na własną odpowiedzialność, a jak
    > dostanę zawału sera albo innej zapaści to pójdę się leczyć do publicznego
    > szpitala.

    W końcu na niego płacisz

  • 256. Data: 2010-10-08 07:37:42
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl>

    > On chce się "martwić" o moje dzieci. A jak ktoś publicznie pisze, że się o
    > coś mojego martwi, to wpi..la się w nie swoje sprawy i pewno chce mi to
    > zabrać. Tego dowodzi praktyka :)
    >
    > W powyższy dosadny sposób chciałem wyrazić opinię, że wara komukolwiek
    > poza rodzicami od dzieci.

    Czy do 18-go roku życia rodzice mogą je zabić ? :-)

  • 257. Data: 2010-10-08 07:43:30
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl>

    > Czy do 18-go roku życia rodzice mogą je zabić ? :-)

    Mogą. I spokojnie pójdą siedzieć za morderstwo. (IMHO powinni wisieć;
    taniej) Wszak są wolnymi i odpowiedzialnymi ludźmi.
    Swobody obywatelskie i wolność niestety nie godzą się z trzymaniem na
    postronku.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 258. Data: 2010-10-08 07:45:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości grup
    k.com...

    > To raczej media twierdzą, że "lekarze tak twierdzą" ;)

    dlatego dalem emota na koniec, ale nawet w tych medialnych twierdzeniach
    okazuje sie ze tych przypadkow zatruc dopalaczami jest smiesznie malo

  • 259. Data: 2010-10-08 07:52:35
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl>

    > Popadasz w skrajność. Wymienione produkty mają inne zastosowania niż
    > odurzanie się ( choć można ich również do tego użyć ) Dopalacze służą
    > *tylko* i *wyłącznie* odurzaniu się. Mam wrażenie, że popadasz w skrajność
    > celowo;)

    To jak klej do odurzania się zaczną sprzedawać będzie ok ?

  • 260. Data: 2010-10-08 07:55:42
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl>

    > Jest cała rzesza ludzi którzy piją alkohol (wino, piwo, nalewki,
    > destylaty) dla smaku a nie da upojenia się do nieprzytomności.

    Jest cała rzesza ludzi którzy ... dopalacze .... dla .... a nie da odurzeniu
    się do nieprzytomności :-)