  • 131. Data: 2006-01-08 16:14:53
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: Pav <n...@z...pl>

    kam napisał(a):

    > Uważaj, naruszasz obowiązujące tu dogmaty ;)
    >
    > KG

    Hm;) Nie wiem o jakich dogmatach piszesz, zapewniam Cię,że nie jestem
    jakimś tępym wyznawcą czegokolwiek i można mnie przekonać
    merytorycznymi argumentami, ponadto bardzo dobrze mi się z Dreddem
    dyskutuje, a Twoje zdanie również chętnie bym poznał.

  • 132. Data: 2006-01-08 17:04:36
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dprcud$gch$1@nemesis.news.tpi.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > tobą
    >
    > Przeczytałem uważnie. Teraz Ty przeczytaj (moze być mniej uważnie, bo
    > krótki :-) mój post z 6.01.2005 roku.

    Przeczytałam. O co konkretnie chodzi?

    Renata

  • 133. Data: 2006-01-08 17:29:35
    Od: Dredd<...@...pl>

    > A czy ma prawo polecić mi wychodzić WEJŚCIEM bo o tym mowa?

    Czemu nie. Szczególnie jeśłi jest to jakoś uzasadnione (np. wyjście się zacięło)

  • 134. Data: 2006-01-08 17:44:10
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Czemu nie. Szczególnie jeśłi jest to jakoś uzasadnione (np. wyjście się zacięło)

    Czyżby tu działała cenzura? ;) Ze sporego tekstu jaki napisałem, na liście
    opublikowanwa zostałą tylko pierwsza linijka :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 135. Data: 2006-01-08 18:02:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Renata Gołębiowska [###R...@a...waw.pl.###] napisał:

    > Przeczytałam. O co konkretnie chodzi?

    O to, że od początku poddawałem w wątpliwość prawidłowość kwalifikacji
    prawnej tego wykroczenia. W art. 54 kw mówi o prawie miejscowym
    stanowionym przez gminę, a nie przewoźnika, do którego odnosi się
    przywołany przeze mnie przepis z ust. o transporcie kolejowym.
    Natomiast mogli również za to nałożyć mandat i tu wiele to tak
    naprawdę nie zmienia.

  • 136. Data: 2006-01-08 18:39:30
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > O to, że od początku poddawałem w wątpliwość prawidłowość kwalifikacji
    > prawnej tego wykroczenia.

    niesłusznie

    > W art. 54 kw mówi o prawie miejscowym
    > stanowionym przez gminę, a nie przewoźnika, do którego odnosi się
    > przywołany przeze mnie przepis z ust. o transporcie kolejowym.

    Przepisy porządkowe w metrze (w tym zakaz przeskakiwania bramek) są
    ustanowione przez gminę.

    > Natomiast mogli również za to nałożyć mandat i tu wiele to tak
    > naprawdę nie zmienia.

    Za co mogli nałożyć mandat, skoro przepisy porządkowe nie przewidują, że
    jest to zabronione?

    KG

  • 137. Data: 2006-01-08 19:04:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    kam [####k...@w...pl#.###] napisał:

    > Przepisy porządkowe w metrze (w tym zakaz przeskakiwania bramek) są
    > ustanowione przez gminę.

    Skoro tak, to myliłem się.

    > Za co mogli nałożyć mandat, skoro przepisy porządkowe nie
    przewidują, że
    > jest to zabronione?

    Na dobrą sprawę, wystarczy, że przewidują obowiązek przejścia przez
    bramkę. Nie musza zakazywać przeskakiwania.

  • 138. Data: 2006-01-08 19:07:01
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Na dobrą sprawę, wystarczy, że przewidują obowiązek przejścia przez
    > bramkę. Nie musza zakazywać przeskakiwania.

    nie przewidują :)
    za to wyraźnie przewidują zakaz przeskakiwania

    KG

  • 139. Data: 2006-01-08 19:11:51
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Uważaj, naruszasz obowiązujące tu dogmaty ;)

    Tradycyjnie bąknąłeś słówko, urwałeś w pół kwestii i z tajemniczym
    uśmiechem skryłeś się za kulisą.
    A JAKIE JEST TWOJE ZDANIE W TEJ KWESTII???

  • 140. Data: 2006-01-08 19:17:32
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > nie przewidują :)
    > za to wyraźnie przewidują zakaz przeskakiwania

    Czyli przeczołgać się pod bramką wolno.
    Przeskoczyć nad barierką obok bramki też.
    ?