    From: Simon <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Braki formalne a sygnatura akt
    Date: Mon, 06 Oct 2008 20:25:38 +0200

    Witam,
    dostałem z sądu wezwanie do uzupełnienia braków formalnych sprzeciwu od
    nakazu zapłaty w postępowaniu upominawczym. Na wezwaniu widnieje sygnatura
    akt, z adnotacją iż ją właśnie mam podać odpisując na pismo.
    Sam sprzeciw miał jednak inna sygnaturę. I tu pytanie:
    czy mam zmienić sygnaturę na poprawianym sprzeciwie na tę, ktora widnieje w
    ostatnim wezwaniu do uzupełnienia braków formanych?

    Wcześniej dostałem od sądu pismo, iż wniosek wierzyciela został oddalony.
    Teraz zaś wspomniane wyżej wezwanie do usupełnienia braków formalnych
    sprzeciwu. Co to znaczy? Czyżby ktoś się pomylił? Czy może strona powodowa
    zażaliła decyzję sądu, doszukując się owych "braków formanych"?

    Z góry dziękuje za pomoc.

    Simon.