  • Data: 2008-10-06 18:41:37
    Temat: Re: Braki formalne a sygnatura akt
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Simon pisze:
    > Witam,
    > dostałem z sądu wezwanie do uzupełnienia braków formalnych sprzeciwu od
    > nakazu zapłaty w postępowaniu upominawczym. Na wezwaniu widnieje sygnatura
    > akt, z adnotacją iż ją właśnie mam podać odpisując na pismo.
    > Sam sprzeciw miał jednak inna sygnaturę. I tu pytanie:
    > czy mam zmienić sygnaturę na poprawianym sprzeciwie na tę, ktora widnieje w
    > ostatnim wezwaniu do uzupełnienia braków formanych?
    >
    > Wcześniej dostałem od sądu pismo, iż wniosek wierzyciela został oddalony.
    > Teraz zaś wspomniane wyżej wezwanie do usupełnienia braków formalnych
> [...]

    Generalnie sprzeciw do nakazu zapłaty podaje się z sygnaturą sprawy,
    w jakiej był nakaz zapłaty wydany. Czy w sygnaturze nie ma jakiegoś
    czeskiego błędu? Lepiej zadzwoń do sądu, albo się do niego przejdź, żeby
    potem nie było problemów, że sąd nie "zaksięguje" Twojego sprzeciwu.

    A może nakaz zapłaty był wydany z syganturą GNc (Nc dla
    niegospodarczych), a nowa sygnatura pochodzi już z postępowania zwykłego
    AFAIR - GCo (Co)?

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz