eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak możliwości skorzystania z gwarancji w rozsądnym czasie podstawą do odstąpienia od umowy?Brak możliwości skorzystania z gwarancji w rozsądnym czasie podstawą do odstąpienia od umowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Brak możliwości skorzystania z gwarancji w rozsądnym czasie podstawą do
    odstąpienia od umowy?
    Date: Thu, 27 Sep 2007 20:22:05 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <fdgseg$jrm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: anb38.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1190917392 20342 83.17.83.38 (27 Sep 2007 18:23:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Sep 2007 18:23:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:488411
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Zepsuł się sprzęt elektroniczny i został wysłany do naprawy w ramach
    gwarancji. Po mniej więcej 6 tygodniach zadzwoniłem a następnie wysłałem
    e-maila z pytaniem kiedy sprzęt zostanie naprawiony.
    W odpowiedzi (e-mailowej) zapewniono mnie, że w ciągu tygodnia sprzęt
    zostanie odesłany. Oczywiście nic takiego się nie zdarzyło.

    W tej chwili minęły dwa miesiące od wysłania sprzętu do naprawy i mówiąc
    szczerze to nie bardzo mi się chce szamotać z niesolidnym
    sprzedawcą/gwarantem.

    Czy w związku z tym mogę odstąpić od umowy (i na jakiej podstawie) mając
    na uwadze, że w warunkach gwarancji jest następujący zapis:
    "Wady i usterki stwierdzone w okresie gwarancji zostaną bezpłatnie
    usunięte w terminie 28 dni od daty przyjęcia sprzętu do naprawy. Gwarant
    zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu rozpatrzenia reklamacji z
    przyczyn niezależnych od firmy"

    Dodam może jeszcze tyle, że usterkę samodzielnie naprawiłbym w 15 minut,
    ale nie chciałem tego robić ponieważ straciłbym gwarancję.

    Z góry dziękuję za sugestie.

    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1