  • Data: 2009-07-27 13:36:15
    Temat: Brak dokumentu - fałszywe dane
    Od: "Wycior" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.
    Mam pytanie czysto teoretyczne.

    Ostatnio jadąc autem, zastanawiałem się, co byłoby w mniej więcej takiej
    sytuacji:
    Jedzie sobie typek autem. Prawa jazdy nie posiada (nie ma/zabrano mu).
    Zatrzymuje go policja do zwykłej kontroli drogowej (załóżmy brak
    jakiegokolwiek wykroczenia drogowego) i prosi o dokumenty. Typek przedstawia
    dokumenty autka (oc, dow. rej.) i wkleja jakąś bajeczkę dot. nieposiadania
    dokumentu prawa jazdy i dow. osobistego. Co dzieje się potem? W jaki sposób
    policja stara sie ustalic dane delikwetna? Czy odbywa się poprzez wypytanie
    o dane osobowe i później sprawdzenie w bazie danych plus mandat za brak
    papierka?

    Pomyślałem o tym, bo gdyby skończyło się na wyśpiewaniu danych plus
    sprawdzeniu w bazie ktoś taki kto nie ma prawa jazdy mógłby podać dane
    swojego kolegi które tak owe posiada. Gorzej gdyby policja w jakiś inny
    sposób próbowałaby ustalić dane - choć to troche nieprawdopodobne bo
    przecież nie pojadą jakos taksówka do domu koleżki prosić o potwierdzenie
    żonę, siostrę, mamę czy dziadka...

    --
    Pzdr., Wycior