  • Data: 2009-07-27 13:45:59
    Temat: Re: Brak dokumentu - fałszywe dane
    Od: "Wycior" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie no, dokumenty pojazdu należą do właściciela. Osoby trzeciej, całkiem
    postronnej (tzn. ani na kierowcę, ani na dane które kierowca podaje).
    Przecież mogę jechać autem pożyczonym od powiedzmy teściowej, czy matki
    brata szwagra od strony wujka. Albo chociaż kolezanki z pracy.

    Co do podejrzenia kradzieży - owszem, ale nie potrzebaby było zgłoszenia o
    kradziezy auta o takim numerze rej. czy coś w tym stylu? Zaznaczam, że mam
    na myśli auto legalne.

    --
    Pzdr., Wycior