  • Data: 2007-02-24 16:10:59
    Temat: Brak biletu PKP - głupia sprawa...
    Od: "Darek Siedlecki" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam następujący problem... Tydzień temu kupiłem sobie bilety na
    pociągi do Wrocławia oraz do Poznania. We Wrocławiu miałem być w
    piątek, a w Poznaniu w niedzielę (czyli jutro). Z Wrocławia wracałem
    autobusem, z Poznania też miałem taki zamiar.

    Bilety wsadziłem do portfela i fru w drogę.

    Niestety, gdy wróciłem do domu w sobotę rano okazało się, że bilet do
    Poznania zostawiłem w akademiku u znajomych. Poprosiłem ich o wysłanie
    mi biletu przesyłką konduktorską (ironia, wiem), ale zawalili sprawę.

    Zastanawiam się teraz jedynie nad tym, czy Biuro Windykacyjne PKP
    anulowałoby mandat za przejazd bez biletu (bo najzwyczajniej w
    świecie, nie mam kasy na bilet) i czy mogę ryzykować podróż do
    Poznania w mojej sytuacji, aby w marcu pojechać do Wrocławia, zabrać
    bilet i okazać go w Biurze Windykacyjnym.

    Pewnie nikt z was nie miał takiego problemu wcześniej, ale MOŻE ktoś
    zna prawo/PKP na tyle, by odpowiedzieć na to pytanie.

    Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź,
    Darek