  • 1. Data: 2006-10-27 10:38:54
    Temat: Boże Narodzenie - jeden dzień trzeba odpracować
    Od: "Fotow" <f...@g...com>

    Dziś szef oświadczył, że ponieważ oba dni wypadają w środku
    tygodnia, to musimy odpracować jeden z nich. To prawda? Jest jakaś
    podstawa do tego?

    Dodam tylko, obowiązuje u nas system jednozmianowy, 5 dni w tygodniu.

    pozdr.
    FW

  • 2. Data: 2006-10-27 10:45:48
    Od: "B L" <m...@...mail.pl>

    jest na to paragraf - dostaliśmy to w prezencie od sld w poprzedniej
    kadencji

  • 3. Data: 2006-10-27 11:01:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "B L" <m...@...mail.pl> napisał w wiadomości

    > jest na to paragraf - dostaliśmy to w prezencie od sld w poprzedniej
    > kadencji

    ale za to jesli swieto wypada w sobote to przysluguje nam dzien wolny w
    tygodniu, wiec strat nie ma ;)

  • 4. Data: 2006-10-27 11:06:26
    Od: "B L" <m...@...mail.pl>

    no to się zgadza - ale jednak odpracowywać boże narodzenie to jakoś tak
    głupio :)

  • 5. Data: 2006-10-27 11:10:15
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 27 paź o godzinie 12:45, na pl.soc.prawo, B L napisał(a):

    > jest na to paragraf - dostaliśmy to w prezencie od sld w poprzedniej
    > kadencji

    Ale i też taki niuans że jak 11 listopada przypadło w sobotę to masz jeden
    dzień do "odebrania" - prawda?
    Każdy kij ma dwa końce.

    BTW: co do sedna pytania - jest projekt by od 01-11-2006 znieść
    "odpracowywanie" dnia z tygodnia w którym przypadnie dwa święta - vide
    nasze zbliżające się święta.
    Jeżeli się nie spóźnią posłowie to nie będziesz musiał odpracowywać jednego
    z tych dni.

    --
    Herbi
    27-10-2006 13:10:04

  • 6. Data: 2006-10-27 11:14:58
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Fotow porozsypywal nastepujace haczki:
    > Dziś szef oświadczył, że ponieważ oba dni wypadają w środku
    > tygodnia, to musimy odpracować jeden z nich. To prawda? Jest jakaś
    > podstawa do tego?
    Jest. Podobnie bylo w maju z 1 i 3. Poszukaj w archiwum.
    Aczkolwiek cos slyszalem o planach znowelizowania tej ustawy, aby nie
    trzeba bylo odpracowywac w sytuacji gdy w jednym tygodniu, w dzien
    roboczy, wypadaja dwa dni swiateczne.
    --
    badzio

  • 7. Data: 2006-10-27 11:17:32
    Od: "B L" <m...@...mail.pl>

    > Ale i też taki niuans że jak 11 listopada przypadło w sobotę to masz jeden
    > dzień do "odebrania" - prawda?

    mój pracodawca zaproponował własnie żeby 11 listopada zamienić na drugie
    święto - więc jak ktos rozsądny to problemu nie ma bo się bilansuje

  • 8. Data: 2006-10-27 12:02:26
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 27 paź o godzinie 13:17, na pl.soc.prawo, B L napisał(a):

    > mój pracodawca zaproponował własnie żeby 11 listopada zamienić na drugie
    > święto - więc jak ktos rozsądny to problemu nie ma bo się bilansuje

    A jaki macie w tej firmie okres rozliczeniowy?
    Uświadom szefowi że te dni do odebrania/odpracowania musza zostać
    "wykorzystane" w tym samym okresie rozliczeniowym - czyli, jeżeli okres
    rozliczeniowy jest miesięczny to za 11-11 odbieracie dzień w listopadzie, a
    nie w grudniu.

    --
    Herbi
    27-10-2006 14:02:25

  • 9. Data: 2006-10-27 12:04:23
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 27 paź o godzinie 13:14, na pl.soc.prawo, badzio napisał(a):

    > w sytuacji gdy w jednym tygodniu, w dzien roboczy, wypadaja dwa dni swiateczne.
    Wybacz badzio - nie mogłem się powstrzymać :P
    Mega ROTFL

    --
    Herbi
    27-10-2006 14:04:21

  • 10. Data: 2006-10-27 12:10:19
    Od: "B L" <m...@...mail.pl>

    a fakt - ale my zdaje się mamy dłuższy ten okres - (szpital)