  • 11. Data: 2009-07-13 10:37:46
    Temat: Re: Boje z zakladem energetycznym
    Od: pit <...@...c>

    slawek7 pisze:
    > Bzdury gadacie i tyle. Nie mam obowiązku przyłączyć. Polecam lekturę,
    > prawo enegetyczne napodstawie której działają i nie będziecie tacy
    > pewni.

    tak, oczywiście. firma podpisuje z tobą umowę, ty wnosisz opłatę
    przyłączeniową, a oni nie muszą.
    po podpisaniu umowę ZE ma 2 lata (kiedyś było 2,5 roku) na podłączenie
    do sieci. w przypadku "wątkotwórcy" nie wiemy kiedy mija ten okres i
    jakie ostatnio pismo w tej sprawie dostał, więc możemy tylko gdybać sobie.

    jak jesteś takim znawcą prawa energetycznego to wskaż artykuł, który
    mówi, że *nie muszą*.

  • 12. Data: 2009-07-14 09:06:27
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 12 Jul 2009 21:08:11 +0200, pit napisał(a):

    > wybiera sobie sprzedawcę. niestety dostawcą jest ten podmiot, który
    > powinien wykonać przyłączenie do sieci i jego w żaden sposób nie możesz
    > zmienić.

    Oczywiście się z Tobą zgadzam.
    Sławuś coś zamilkł i się nie odzywa ;)