  • 741. Data: 2022-06-05 13:38:32
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To była analogia.

    Tylko słaba:P

    > Dlaczego to mają być wyłącznie obowiązki? A jakie Ty masz obowiązki?

    Płacę podatki, realnie podlegam pod polskie prawo, wolno mi mieć jedną
    żonę - sporo tego będzie:P

    > W sumie nie wiadomo kto tam głosuje, czy wiadomo?

    W liczbach wiadomo. W parlamentarnych niecałe 30k (chyba). Na 10M
    polonii. Mało.

    > No skoro mam być traktowany jak każdy inny to dlaczego nie mam mieć na
    > to wpływu?

    Jak wrócisz, to będziesz miał. Na razie nie wracasz, więc IMHO mieć nie
    powinieneś.

    I jakie wtedy będziesz miał obowiązki?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 742. Data: 2022-06-05 13:43:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No ale to nie moja wina. Chcesz karać wszystkim bo część postępuje
    > średnio etycznie.

    Nie chcę karać. Po prostu jeśli miałbym możliwość, to chciałbym ich
    pozbawić nieuzasadnionego moim zdaniem przywileju.

    > No to jeszcze raz, dlaczego mam ponosić jakieś konsekwencje?

    Dlatego, że mając przywilej głosowania powdujesz określone konsekwencje,
    których sam nie ponosisz. Więc jak dla mnie nie powinieneś mieć tego
    przywileju - tak po ludzku.

    > A jakie Ty
    > ponosisz konsekwencje niemieszkania w nieruchomości, której jesteś
    > właścicielem?

    Żadnych jak na razie, bo wszystkie moje nieruchomości są w mieście w
    którym zamieszkuje. Ale ilość moich głosów nie zależy w żaden sposób od
    ilości i położenia geograficznego moich nieruchomości. Głosuje tam gdzie
    mieszkam i mam jeden głos.

    > Jakie ponosisz konsekwencje z tyt. niemieszkania w
    > Szczecinie?

    Takie że nie głosuje na prezydenta szczecina, a warszawy, bo tu zamieszkuję.

    > A przecie głosujesz na władze, które potem robią burdel
    > również poza Warszawą.

    Podobnie jak mieszkaniec szczecina, ktory jednak mieszka tam gdzie
    burdel robią wybrane przez niego władze.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 743. Data: 2022-06-05 17:55:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.06.2022 o 11:56, Shrek pisze:

    > Nie słyszałeś też żeby nie skazali - prawda? Tak jak pisałem - szkoda,
    > że nie złożyłem zawiadomienia, byśmy wiedzieli jak się skończyło. Mea
    > culpa.

    Nic straconego. pięć lat nie minęło.

    --
    Robert Tomasik

  • 744. Data: 2022-06-05 19:03:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nic straconego. pięć lat nie minęło.

    W sumie racja - choć po czterech latach to pewnie umorzą z automatu, bo
    już nic konkretnego nie zbiorą - kto po czterech latach cokolwiek pamięta.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 745. Data: 2022-06-05 19:20:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.06.2022 o 19:03, Shrek pisze:

    > W sumie racja - choć po czterech latach to pewnie umorzą z automatu, bo
    > już nic konkretnego nie zbiorą - kto po czterech latach cokolwiek pamięta.

    Przecież jest to w prasie.

    --
    Robert Tomasik

  • 746. Data: 2022-06-05 19:27:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przecież jest to w prasie.

    I co z tego - jak ustalisz stan faktyczny jak świadkowie po czterech
    latach będą zezawać "nie pamiętam"?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 747. Data: 2022-06-05 19:40:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.06.2022 o 19:27, Shrek pisze:

    > I co z tego - jak ustalisz stan faktyczny jak świadkowie po czterech
    > latach będą zezawać "nie pamiętam"?

    Spokojnie. W niezbędnym zakresie da się to ustalić.

    --
    Robert Tomasik

  • 748. Data: 2022-06-05 19:53:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Spokojnie. W niezbędnym zakresie da się to ustalić.

    W kraju w którym jak przyniesiesz nagranie sprawcy popełniającego
    przestępstwo i powiesz gdzie mieszka, a potem dostajesz zawiadomienie o
    umorzeniu z powodu niewykrycia sprawcy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 749. Data: 2022-06-05 22:02:31
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Bo ja wiem, czy "techniczna"? Ustawa mówi o udzielaniu pomocy, a nie
    > udzielaniu rzeczy.

    Pierdolisz.
    Jeżeli dana rzecz jest konieczna do udzielenia pomocy to masz obowiązek
    tę rzecz wydać.
    Jeżeli udzielający pomocy każe zdjąć pasek stojącemu obok gapiowi (bo
    sam nie ma akurat paska) żeby zrobić opaskę uciskową, to ten gapiciel ma
    obowiązek dać ten pasek. Jak każe jakiemuś kierowcy dać podnośnik z
    bagażnika żeby podnieć coś, co przygniotło poszkodowanego, to choćby ten
    podnośnik miał się rozpaść, choćby taki pasek miał pęknąć w trzech
    miejscach i choćby był ze skóry aligatora, to ma go dać i już.
    Jak nie da, to odpowiada.
    A jak się ta rzecz podczas udzielania pomocy zniszczy, to gapiciel ma
    prawo wystąpić do wojewody (czy do starosty, czy kogoś tam - dokładnie
    nie pamiętam) o zwrot kosztów za tę rzecz.

    > Po za tym osoba potrzebująca pomocy, to podrzutek.

    Pierdolisz.
    Jeśli udzielający pomocy wie, że 50 metrów dalej jest na basenie
    profesjonalny ratownik, a sam o ratowaniu człowieka wie tyle co usłyszał
    w radiu - że musi pomocy udzielić, to musiałby być debilem, żeby nie
    wysłać kogoś po tego ratownika.
    Wysłanie kogoś po ratownika, to też jest część udzielanej pomocy.

    > Obowiązek udzielenia pomocy mają osoby, które tam są i tego obowiązku
    > podrzucić sąsiadowi się nie da.

    Pierdolisz.
    Wysłanie kogoś po ratownika z pobliskiego basenu, to nadal jest
    udzielanie pomocy.

    Udzielaniem pomocy jest wszystko to, co służy, lub może się przyczynić
    do uratowania czyjegoś życia.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 750. Data: 2022-06-05 22:12:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 05.06.2022 o 22:02, Kviat pisze:

> [...]
    > prawo wystąpić do wojewody (czy do starosty, czy kogoś tam - dokładnie
    > nie pamiętam) o zwrot kosztów za tę rzecz.

    Zapomniałem dodać (specjalnie dla ciebie, bo dla normalnych ludzi to
    jest oczywiste):
    a już tym bardziej rzecz, która z przeznaczenia i z definicji służy do
    ratowania życia. Taka jak np. AED.

    I jakoś mam dziwne wrażenie, że dokładnie to samo tłumaczyłem ci już
    przy poprzedniej "dyskusji" z tobą.
    I nadal nie dotarło.
    Co w przypadku milicjanta specjalnie mnie nie dziwi.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr