  • 541. Data: 2022-05-30 14:08:13
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 30.05.2022 o 09:43, J.F pisze:

    > konwencja haska, czyli obowiązujące prawo?
    >
    > Art. 25.
    > Wzbronione jest atakowanie lub bombardowanie w jakibądź sposób
    > bezbronnych wsi, domów mieszkalnych i budowli.

    Pierdolenie dyrdymałów o rodzaju pocisku, o takiej czy srakiej broni z
    której strzelano, niczego nie zmienia.
    Czemu to ma służyć?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 542. Data: 2022-05-30 14:14:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 May 2022 14:08:13 +0200, Kviat wrote:

    > Pierdolenie dyrdymałów o rodzaju pocisku, o takiej czy srakiej broni z
    > której strzelano, niczego nie zmienia.
    > Czemu to ma służyć?

    Temu, zeby ci uzmyslowic, ze do uzbrojonych cywili mozna strzelac.

    Co prawda sa nowsze konwencje, w mysl ktorych cala taka wojna jest
    karalna, ale to musi Rosja przegrac wojnę z kretesem.
    Raczej sie nie zanosi.
    A żołnierzy z tego paragrafu raczej nie oskarżysz.

    Wiec twoje sumienie mowi jedno, a prawo drugie.

    J.

  • 543. Data: 2022-05-30 14:27:51
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 27 May 2022 16:12:59 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Takie osobiste hobby zwalczania facke newsów

    I w ramach tej szlachetnej działalności broniłeś jak lew:
    - kulsonów, którzy zakatowali Stachowiaka,
    - agenta ABW, który potracił autem kobiety i pojechał dalej,
    - nazioli świętujących urodziny Hitlera,
    - byłego kulsona z niebieską kartą, który zastrzelił chłopaka w sadzie,
    - dzielnych żołnierzy, którzy zaanektowali czeską kapliczkę,
    - kacapów mordujących rowerzystów.

    Piszę na szybko z pamięci, więc na pewno tę imponującą listę można
    uzupełnić.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 544. Data: 2022-05-30 14:31:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 30 May 2022 13:57:48 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Ty z niej nic na prawnym polu nie wyciągniesz?

    Nie dam rady.

    > Shrek średnio udatną analogię IMHO wyciągnął.

    Już w innym miejscu pisałem, że zasadna byłaby analogia z dualizmem, ale od
    tego jest zupełnie inny uczony.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 545. Data: 2022-05-30 14:34:11
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > I w ramach tej szlachetnej działalności broniłeś jak lew:
    > - kulsonów, którzy zakatowali Stachowiaka,
    > - agenta ABW, który potracił autem kobiety i pojechał dalej,
    > - nazioli świętujących urodziny Hitlera,

    No przecież tych 25% procent uczestników które było
    pracownikami/współpracownikami TVN bronić trzeba :-)

    --
    A. Filip

  • 546. Data: 2022-05-30 14:37:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 30 May 2022 14:08:13 +0200, Kviat napisał(a):

    > Pierdolenie dyrdymałów o rodzaju pocisku, o takiej czy srakiej broni z
    > której strzelano, niczego nie zmienia.
    > Czemu to ma służyć?

    To taka taktyka, żeby po pewnym czasie nie było wiadomo, o czym właściwie
    jest dyskusja. Należy mnożyć wątpliwości i pisać o rzeczach luźno
    związanych z tematem, żeby wyczerpać interlokutora.

  • 547. Data: 2022-05-30 14:40:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 30 May 2022 14:34:11 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > No przecież tych 25% procent uczestników które było
    > pracownikami/współpracownikami TVN bronić trzeba

    Lepiej broń pozostałych 75% ziomali, bo to oni siedzą na ławie oskarżonych.
    Jutro ma być ogłoszony wyrok.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 548. Data: 2022-05-30 14:50:32
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 30.05.2022 o 14:14, J.F pisze:

    > Temu, zeby ci uzmyslowic, ze do uzbrojonych cywili mozna strzelac.

    Dziecko drogie, a co ma do tego pierdolenie dyrdymałów o rodzaju

  • 549. Data: 2022-05-30 15:21:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 29 May 2022 21:23:24 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Widzisz na filmie z DRONa kogokolwiek poza cyklistą?

    No, pare osob sie tam kreci, i to blisko "czolgow".
    Nie wiem - moze "swoi", tzn Rosjanie w mundurach.

    J.

  • 550. Data: 2022-05-30 15:21:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 May 2022 14:50:32 +0200, Kviat wrote:

    > Dziecko drogie, a co ma do tego pierdolenie dyrdymałów o rodzaju
    > pocisku, o takiej czy srakiej broni z której strzelano?

    Bo to, ze wolno strzelac, nie oznacza, ze dowolnym pociskiem :-)

    J.