  • 261. Data: 2022-05-20 07:06:09
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Takoż w Zimbabwe, ale jednak RT ma nieco większy zasięg, nie?

    Przyznam, że się pogubiłem - co zimbabwe ma do tego?

    > I sądzisz, że każdy Muzułmanin ma tak nasrane?

    Nie - ale akurat ci z tamtej okolicy mają dość duży odsetek pojebanych.
    Poza tym są z tego już znani.

    > W normalnym
    > społeczeństwie takie ciągoty isisowe to kompletny margines.

    No właśnie - a ci jednak...

    > Mam tu sporo wątpliwości patrząc np. po własnym podwórku. Zapewne
    > odsetek niezindoktrynowanych Rosjan jest dużo więszy niż w samej Rosjii
    > ale tych z nasraniem pod beretem zdecydowanie nie brakuje. Masz MZ całą
    > kategorię Rosjan, która przebywa poza Rosją i jest wybitnie
    > nacjonalistyczna i proputinowska.

    Ok - może u ciebie jest inaczej. U nas się nawet specjalnie ze swja
    rosyjskością nie obnoszą:P Są jakieś rosyjskie szkoły dla szpiegów,
    towarzystawa "rosyjskie" ale raczej bez większych sukcesów.

    > Pewien konsensus jest konieczny do zachowania pozorów.

    Taa? Większość obywateli opowiadała się za zachowaniem "kompromisu"
    aborcyjnego. Pis w ramach kompromisu powiedział, że to nie oni tylko
    niezalezny trybunał kulinarny i oni nic w tym temacie nie mają do
    powiedzenia. A niezależność kuchni będą bronić policją łamiącą prawo.

    > A jakie jest prawne uzasadnienie sankcji?

    Żadne - po proastu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 262. Data: 2022-05-20 07:09:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z Palestyńczykami i Żydami, to problem jest jeszcze bardziej złożony. W
    > Palestynie podniesienie prawej ręki jest formą pozdrowienia i ma na celu
    > pokazanie, że mam do adwersarza zaufanie i nie mam uzbrojonej ręki.
    > Żydzi są bliżej kultury europejskiej i tu podniesiona dłoń oznacza
    > "Stój! Nie zbliżaj się!". Te narody gadają różnymi językami.

    Sprawa jest prosta - izrael wjechał tam na podstawie mandatu "grona" do
    którego palestyńczycy nie należeli, na podstawie "tytułu własności"
    sprzed dwustu lat. Dla palestyńczyków są zwykłymi najeźdzcami i
    okupantami. Niczym nie różnią się od ruskich u nas w czasie zaborów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 263. Data: 2022-05-20 07:13:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jaki byłby sens utrzymywania tego, gdyby nikt tam nie zaglądał?

    A jaki jest sens wojny na ukrainie, skoro rosji te zbuntowane republiki
    robiły lepszą robotę niż jakby wygrali i je przyłączyli?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 264. Data: 2022-05-20 07:22:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Oba mają też znaczącą szkodliwość społeczną.

    Z tym, że określenie szkodliwości RT opiera się na domysłach. W sumie
    niczym nie popartych. Tak jak pisałem - izrael prowadzi okupację
    palestyny, jest dość oczywiste, że popełnia tam różne brzydkie rzeczy
    (których nie nazywamy po imieniu, bo albo nam z tym po drodze albo po
    prostu sramy w gacie przed mniejszym bratem usa). I co - jesteś za banem
    dla żydowskich mediów? Jak nie to znaczy że popierasz jebanie
    palestyńczyków, którzy po prostu mieli pecha mieszkać tam, gdzie
    zachciało się chcieć również żydom?

    > Putin morduje ludzi, społecznośc protesuje, Ty wychodzisz przed szeregi
    > i mówisz, żebyśmy nie zapominali, że fiutin ufundował 100 szkół a
    > niektóre z ofiar ukradły kobietom w ciąży wózek.

    Nic takiego nie mówię. Mówię, że putin jest chujem ale blokowanie przez
    władzę po uważaniu mediów jest złym prawem i mówię, że przynajmniej
    powinno być tak jak z aresztami - niech klepnie to sąd. Za często
    widziałem nadużywanie prawa przez obecną władzę, żeby mieć wątpliwości
    czy to wykorzystają.

    > Dobry pan, osobiście nadzoruje proces.

    Oczywiście - a pan prezes wyznaczy osobiście namiestników, którzy będą
    zdejmować nieprawidłowe media.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 265. Data: 2022-05-20 07:23:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Myśl. Ja po prostu wyrażam swoje stanowisko i generalnie niespecjalnie
    > zwracam uwagę na to, kto coś pisze, tylko co pisze.

    Wyluzuj - emotka nie widział? ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 266. Data: 2022-05-20 07:24:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.05.2022 o 07:09, Shrek pisze:

    > Sprawa jest prosta - izrael wjechał tam na podstawie mandatu "grona" do
    > którego palestyńczycy nie należeli, na podstawie "tytułu własności"
    > sprzed dwustu lat.

    Oczywiście 2000. Zresztą wtedy też mieli zaledwie "tytuł najmu".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 267. Data: 2022-05-20 07:27:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.05.2022 o 23:24, Kviat pisze:

    > Nie.
    > Tylko dlatego, bo mają bat na plecach w postaci UE.

    Czyli potrzebuje. I tu dostaje wręcz idealne - przecież UE tak własnie robi!

    > Już ktoś o tym wspomniał, że tacy jak ty mądrale chętnie oglądaliby
    > propagandowe filmy Hitlera.

    Pierdolisz. Jak zwykle usiłujesz wmówić innym coś, czego nie napisali.
    Tak jak twierdziłeś, że obecne tu szury pisały o czipach w szczepionkach
    a potem sprecyzowałeś, że chodzi konkretnie o to że kaczanowski o
    żadnych czipach nie pisał, ale twoim zdaniem tak myślał, bo przecież
    jest szurem (tak jak szrek putinowskim faszystą):P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 268. Data: 2022-05-20 07:33:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    >>> https://pl.wikipedia.org/wiki/Parafraza

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pomidor

    > Dziecko drogie, przeczytaj jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Parafraza

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pomidor

    > Przypierdoliłeś się do tych przykładowych czipów

    Ja? Przecież to ty dzwonisz.

    > i celowo udajesz, że
    > nie rozumiesz, czy faktycznie nie rozumiesz?

    Ależ rozumiem - wielokrotnie to pisałem - ty nie dyskutujesz z
    dyskutantem a ze swoim wyobrażeniem dyskutanta i to ci się wydaje
    bierzesz za jego wypowiedzi (podpierając się parafrazą). To się pewnie
    jakoś fachowo nazywa, ale przypomina schizofrenie. Głosy ci kazały
    napisać, że szury tu pisały o czipach:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 269. Data: 2022-05-20 09:23:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.05.2022 o 00:58, Kviat pisze:

    > Ależ ja rozumiem, że w wojsku nawet pierdzi się na rozkaz.
    > Tyle, że żyjemy w XXI wieku i już wiemy, że nie wszystkie rozkazy
    > zwalniają z myślenia i nie powodują, że nie jesteś zwykłym mordercą, bo
    > wykonujesz rozkaz jakiegoś zjeba wyższego stopniem.
    > Ale jak widać ten etap edukacji cię ominął.

    Rozkaz wjechania czołgiem do obcego miasta nie jest jakimś wyjątkowym.

    > Nie tylko tobie to wiadomo.
    > To wiedza powszechna, że nie po to tam pojechali.

    No popatrz, a Ty tego nie wiesz i twierdzisz, ze jednak pojechali. To
    jednak nie taka powszechna.

    --
    Robert Tomasik

  • 270. Data: 2022-05-20 09:25:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > sprzed dwustu lat. Dla palestyńczyków są zwykłymi najeźdzcami i
    > okupantami. Niczym nie różnią się od ruskich u nas w czasie zaborów.

    Rosjanie w czasie zaborów - na ile się orientuję, choć nie jestem
    specjalistą - to legitymizowali są obecność tym, żeśmy wybrali ich Cara
    na Króla. Czyli mniej więcej tym samym, co my swoją obecność na Litwie i
    Ukrainie przez średniowiecze :-) To wszystko nie jest takie proste po
    prostu.

    --
    Robert Tomasik