  • Data: 2003-10-18 07:31:51
    Temat: Biała sobota w szpitalu [!?] .....
    Od: "_-Stan-_" <e-mail: ststan@priv.sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    TV podaje iż w szpitalu ul. Kamińskiego Wrocław jest "biała sobota".
    Sugeruje możliwość zrobienia badań bezpłatnych. Była mowa również o
    rezonansie magnetycznym. Mam dwie znajome ze skierowaniem na takie badania.
    Jedna z nich z nowotwórem złośliwym. Zgłosiła się na Kamińskiego we
    wrześniu i dostała termin badania na ------------- LUTY 2004 ----!.
    Dzwoniły te kobiety dzisiaj do szpitala dopytać się o możliwość
    wcześniejszego przebadania [zwłaszcza tej z nowotworem] i dowiedziały się ,
    że owszem ale tylko PŁATNE BADANIE MOGĄ WYKONAĆ.
    Czy to jest normą ? Czekanie przez rzesze chorych pół roku na wykonanie
    badań i równoczesne wykonywanie przez ten sam zespół pełnopłatnych badań ?
    Jak to się ma do etyki lekarskiej, prawa, norm społecznych ?
    A na marginesie. Dobrą [?!]reklamę sobie u mnie wyrobił ten szpital . A może
    coś przeoczyłem i jest inaczej ?
    Stan