  • 31. Data: 2008-12-04 22:32:20
    Temat: Re: Bezpodstawne przeszukanie i zarekwirowanie sprzetu
    Od: r...@m...com

    > Raczej sami cie zabiorą na przesłuchanie, a żadać możesz co chcesz ale
    > bezskutecznie. Na ekspertyzy się czeka tygodniami.
    >
    > Można prosić o zabezpieczenie tylko i wyłacznie dysków twardych, a żeby
    > pozostawili jednostki komputerowe, ale musisz mieć mocny dar przekonywania.

    Chodzi właśnie o nośniki danych (dyski twarde) co za problem, by ci policjanci
    po rekwiracji i odjeździe,podłączyli to do kompa i dograli pedofilskie treści,
    przed oddaniem prokuratorowi?

    Jak się można przez takim czymś zabezpieczyć?

  • 32. Data: 2008-12-04 22:36:11
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik zly napisał:
    > To rzeczywiscie chore, ale z drugiej strony, jak kogos to doprowadza do
    > depresji i prob samobojstwa to tez troszke cos nie tak...

    Gadasz tak bo tego nie przeżyłeś.
    Ta kobieta nie odzyska już swojej własności i nie jest najgorsza utrata
    sprzętu lecz własnej twórczości, prac, zdjęć itd.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 33. Data: 2008-12-04 22:36:12
    Od: r...@w...pl

    > To rzeczywiscie chore, ale z drugiej strony, jak kogos to doprowadza do
    > depresji i  prob samobojstwa to tez troszke cos nie tak...

    Pomyśl że to może nie być koniec, bo nawet jak wszystko miała w porządku to
    mogą coś jej dograć a następnie ją o to oskarżyć i nikt im nie udowodni
    oszustwa.

    Procedura zabezpieczania przez policję nośników danych jest do bani.

    Uczciwie byłoby wyłącznie wtedy, gdyby właściciel nie tracił nośnika z oczu do
    momentu wyników ekspertyzy, inaczej mogą mu coś dograć.

  • 34. Data: 2008-12-04 22:37:17
    Od: r...@w...pl

    > Gadasz tak bo tego nie przeżyłeś.
    > Ta kobieta nie odzyska już swojej własności i nie jest najgorsza utrata
    > sprzętu lecz własnej twórczości, prac, zdjęć itd.

    Oby jeszcze nie straciła wolności, jak jej co dograją i oskarżą.

  • 35. Data: 2008-12-04 22:39:23
    Od: "piiłsóócki!" <s...@n...pl>

    r...@m...com pisze:

> [...]
    > przed oddaniem prokuratorowi?
    >
    > Jak się można przez takim czymś zabezpieczyć?

    nie można sie zabezpieczyć, nie masz szans.

  • 36. Data: 2008-12-04 22:40:13
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 4 Gru, 23:32, r...@m...com wrote:

> [...]
    > przed oddaniem prokuratorowi?
    >
    > Jak się można przez takim czymś zabezpieczyć?

    Bylo ta technika na grupie. Pomiedzy dysk a urzadzenie przegladajace
    jego zwartosc podlacza sie inne urzadzenie z odpowiednia homologacj
    itd. ktore umozliwia tylko odczyt bez mozliwosci zapisu. Jak adwokat
    kumaty to zapyta o nie.
    Choc itak zastanawia mnie, na co im reszta komputera? W ramie sie
    porno pochowalo?

  • 37. Data: 2008-12-04 22:40:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik AnnS napisał:
    [..]

    To jest Polska właśnie. Kraj na wskroś policyjny, Ty nie masz żadnych
    praw poza złudzeniami, że masz prawa.
    Ale te złudzenia chyba Ci już prysły, prawda?

    Na Twoim miejscu cieszyłbym się, że nie trafiłaś na dołek na 48
    godzinek. To bardzo dziwne. Pewnie jakbyś była facetem to tak by się stało.

    Sprzętu nie odzyskasz już. Możesz pisać, ale pewnie Ci odpiszą, że
    "nie jest Pani stroną w sprawie" (autentyk).

    Pozostaje Ci jedynie sądownictwo UE, dla satysfakcji.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 38. Data: 2008-12-04 22:42:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    r...@m...com napisał(a) :
> [...]
    > przed oddaniem prokuratorowi?
    >
    > Jak się można przez takim czymś zabezpieczyć?

    Głosuj na swojego polityka. Który będzie optował za koniecznością
    obecności "niezależnego" eksperta przy rewizji/rekwiracji, który
    na miejscu przegra zawartość dysku/ów na płyty DVD podając
    stronom sumy kontrolne danych.
    Gdzieś, kiedyś, w przyszłym, lepszym świecie, podczas przyjemnych
    snów.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 39. Data: 2008-12-04 22:42:31
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik r...@w...pl napisał:
    > Oby jeszcze nie straciła wolności, jak jej co dograją i oskarżą.

    Święte słowa!

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 40. Data: 2008-12-04 22:43:03
    Od: r...@w...pl

> [...]
    > kumaty to zapyta o nie.
    > Choc itak zastanawia mnie, na co im reszta komputera? W ramie sie

    Tak wygląda ekspertyza, ale co jesli wczesniej policjanci lub prokurator cos
    dograją?