  • 101. Data: 2008-12-10 14:53:32
    Temat: Re: Bezpodstawne przeszukanie i zarekwirowanie sprzetu
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
    > Czołgi w miastach nie mają właściwie żadnych szans na przetrwanie.

    jakoś za okupacji niemieckiej i sowieckiej całkiem dobrze sobie radziły,
    nawet w czasie stanu wojennego chyba żaden czołg nie został zniszczony?

    > Karabiny... Cóż, z tym jest nieco gorzej, ale repliki broni do 1850 roku
    > można kupować do woli (i to nawet bez rejestracji). Muszkiety,
    > gwintowane karabiny ładowane odprzodowo, rewolwery czarnoprochowe...

    nasze prawo zabrania uczciwym obywatelom na posiadanie broni palnej, co
    innego dzielni milicjanci i barbara blida:O(

    > Co więcej w tzw. organach też jest dużo porządnych ludzi, których szlag
    > już trafia na cały ten bajzel.

    pleciesz, normalny człowiek w budrzetufce nie pracuje, a jak trafi przez
    przypadek to sie szybko zwolni jak się połapie o co biega

  • 102. Data: 2008-12-10 15:08:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tapatik napisał:
    [..]
    > cholery ciężkie i ciut ciut.... Nawet nie wiem, czy będą wiedzieli co
    > zabrać oprócz zwykłych komputerów. Przypuszczam, że nawet komputera z
    > szafy rackowej by nie zabrali, bo nie wiedzieliby jak to ugryźć.

    Nie ma to znaczenia. Zabiorą wszystko.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 103. Data: 2008-12-10 15:12:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Co się tak rzucasz? Udowodniłem przez sprowadzenie do absurdu, że twoje
    > jest niesłuszne bez wielu założeń. Pouczasz ofiarę, że powinna chodzić w
    > kasku, bo jakiś policjant może ją bezzasadnie spałować.

    nadal nie rozumiesz sensu przekazu

  • 104. Data: 2008-12-10 15:26:16
    Od: AnnS <anns@[wytnijto]o2.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Phi, do niedawna każda próba samobójcza była z urzędu karana więzieniem
    > - przynajmniej w UK.

    Czyli jak się zabijać to tylko skutecznie, ale przedtem eliminując tych,
    którzy do tego doprowadzili :>
    Prawo dżungli - najbardziej sprawiedliwe.

  • 105. Data: 2008-12-10 15:57:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Dec 2008, szerszen wrote:

    > Użytkownik "marcin" <m...@g...com> napisał

    > nadal nie rozumiesz sensu przekazu

    No tak, napisałeś że ofiara powinna chodzić w tym kasku cały czas,
    również przy przechodzeniu na pasach - bo właśnie tam ten kask
    się przydaje (i to prawda :>, bardziej niż prowadzącym jednoślady)
    albo przy przechodzeniu przez park (bo dresy). Same zalety takiego
    kasku.
    Przy okazji oberwanie pałą byłoby mniej bolesne.

    LEGENDA
    przejście == pożar (lub zalanie)
    dresy == kradzież
    kask == backup

    Pozostałe zdarzenia, podmioty i przedmioty, w tym "dobrze pojęty
    własny interes" bez zmian ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 106. Data: 2008-12-10 16:01:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    AnnS pisze:

    > Czyli jak się zabijać to tylko skutecznie, ale przedtem eliminując tych,
    > którzy do tego doprowadzili :>

    Albo przeprowadzić tylko eliminację, po czym dać dyla do kraju bez
    ekstradycji ;->

    > Prawo dżungli - najbardziej sprawiedliwe.

    Cóż...

    Jak mawia (głosem jak uderzenia sztab ołowiu) jedna z moich ulubionych
    postaci z literatury:

    NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI - JESTEM TYLKO JA!

    ;-/

  • 107. Data: 2008-12-10 17:17:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gargamel pisze:

    > więc ty porusz moją wyobraźnię i powiedz czego chcesz urzywać do kopii
    > 100GB danych jak nie płyt? (na taśmy to za mało danych)
    > bo chyba nie masz an mysli dysków twardych?

    A co jest złego w dyskach twardych, że wykluczasz tę najwygodniejszą
    metodę dla przeciętnego domowego użytkownika?

    --
    Liwiusz

  • 108. Data: 2008-12-10 17:40:32
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał:
    > Kto ma mieć kopię bezpieczeństwa, ten ją ma. Natomiast aby szary
    > człowiek zabezpieczył się przed utratą danych w wyniku nalotu policji,
    > tudzież pożaru, to - jak to mówisz - kopia wygody jest jak najbardziej
    > wystarczająca.

    widzę ze dalej nic nie rozumiesz, dyski twarde nie nadaja sie do
    sporządzania kopii zapasowych gdyż są pod tym względem zbyt zawodne (nie
    będę wnikał w szczeguły techniczne, ale na dysku nigdy nie jesteś pewien
    swoich danych)
    wiec nie wciskaj informatykowi że powinien robić jakieś nieporofesjinalne
    kopie nie wiadomo po co, zresztą, policja i tak by je zabrała

  • 109. Data: 2008-12-10 17:43:38
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał:
    > Nie ma to znaczenia. Zabiorą wszystko.

    monitory tysz wymzom:O(

  • 110. Data: 2008-12-10 17:48:02
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:
> [...]
    > kasku.
    > Przy okazji oberwanie pałą byłoby mniej bolesne.

    trochę krótkowzrocznie podszedłeś do tematu, jak zobaczą że jesteś w kasku
    to ci społują nabiał:O(