  • 1. Data: 2006-08-18 09:52:04
    Temat: Bezpłatne porady prawne - aplikant III roku
    Od: "prawnikzadarmo" <p...@w...pl>

    Witam,
    Wszystkim zainteresowanym chetnie udzielę online bezpłatnej porady z zakresu
    prawa karnego, karnego skarbowego lub prawa wykroczeń.

    Opis problemu prosze przesłac na adres p...@w...pl

    pzdr

    www

    PS. Uprasza sie uczestnikow grupy o nie reagowanie agresywnie ( wypisywanie
    bzdur i obelg) na oferte BEZPLATNYCH porad. Po pierwsze: nie biore
    pieniedzy, po drugie : codziennie pisze do mnie z 5 osob z prosba o pomoc.
    Wiec chyba nie jest to najgorszy pomysl

  • 2. Data: 2006-08-18 10:07:03
    Temat: Re: Bezpłatne porady prawne - aplikant III roku
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    prawnikzadarmo napisał(a):
> [...]
    > bzdur i obelg) na oferte BEZPLATNYCH porad. Po pierwsze: nie biore
    > pieniedzy, po drugie : codziennie pisze do mnie z 5 osob z prosba o pomoc.

    To jest nawet bardzo dobry i chwalebny pomysł. Spam jednak daruj.

    Pomyśl o wizytówce www i jej promocji. Jeśli Twoje porady są
    rzeczywiście darmowe i rzetelne, to mogę udostępnić darmowo adres i
    wykonać pozycjonowanie. Problem dowodu jakości porad spoczywa na Tobie.

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 3. Data: 2006-08-18 10:11:40
    Od: stern <s...@0...pl>

    prawnikzadarmo napisał(a):

> [...]
    > bzdur i obelg) na oferte BEZPLATNYCH porad. Po pierwsze: nie biore
    > pieniedzy, po drugie : codziennie pisze do mnie z 5 osob z prosba o pomoc.

    no nie, tylko, że aplikanci III roku w tej chwili zajęci są wkuwaniem do
    egzaminów, więc średnio mi się chce wierzyć w Twoją 3-roczność,

    zaś III rok, dla 2-rocznych zaczyna się od września.
    Dodałeś sobie trochę, no nie? ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 4. Data: 2006-08-18 13:25:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości

    > no nie, tylko, że aplikanci III roku w tej chwili zajęci są wkuwaniem do
    > egzaminów, więc średnio mi się chce wierzyć w Twoją 3-roczność,

    Może zdał wszystko w pierwszych terminach. Dawniej czasem udawało się tak
    zaliczyć sesję :-) Nie wiem jak teraz.

  • 5. Data: 2006-08-18 13:39:21
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Może zdał wszystko w pierwszych terminach. Dawniej czasem udawało się
    > tak zaliczyć sesję :-) Nie wiem jak teraz.

    jaką sesję? :)

    KG

  • 6. Data: 2006-08-18 17:00:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > jaką sesję? :)

    Teraz, to pewnie letnią, choć znałem takich, co latem jeszcze na warunkowych
    jechali :-) Pierwsze terminy są w czerwcu. No dobra. Były 20 lat temu. od tego
    czasu nie bywam na uczelniach.

  • 7. Data: 2006-08-18 17:05:46
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl>

    > Teraz, to pewnie letnią, choć znałem takich, co latem jeszcze na
    > warunkowych jechali :-) Pierwsze terminy są w czerwcu. No dobra. Były 20
    > lat temu. od tego czasu nie bywam na uczelniach.

    gdzie Rzym, a gdzie Krym.

  • 8. Data: 2006-08-18 17:58:30
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał