  • 1. Data: 2006-08-18 08:59:42
    Temat: czas zgłoszenia konta bankowego do US
    Od: "Krzysztof" <n...@n...pl>

    witam

    mam pytanko w jakim czasie nalezy zglosic do US otwarcie np drugiego konta
    firmowego

    dzieki

    Krzysztof

  • 2. Data: 2006-08-18 10:26:20
    Temat: Re: czas zgłoszenia konta bankowego do US
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Krzysztof wrote:

    > mam pytanko w jakim czasie nalezy zglosic do US otwarcie np drugiego
    > konta firmowego

    Ustawa z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i
    identyfikacji podatników i płatników

    Art. 9. 1. Podatnicy mają obowiązek aktualizowania danych objętych
    zgłoszeniem identyfikacyjnym przez dokonanie zgłoszenia
    aktualizacyjnego do właściwego naczelnika urzędu skarbowego określonego
    w art. 4:
    1) wymienieni w art. 6 ust. 1 - nie później niż w terminie 14 dni od
    dnia, w którym nastąpiła zmiana danych;

  • 3. Data: 2006-08-18 12:28:00
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał

    > 1) wymienieni w art. 6 ust. 1 - nie później niż w terminie 14 dni od
    > dnia, w którym nastąpiła zmiana danych;

    Eeee tam, ja kiedys zglosilem po 8 miesiacach i nic sie nie stalo. :)

    Neko