eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezpieczenstwo mienia i danych w firmie › Bezpieczenstwo mienia i danych w firmie
  • Data: 2006-05-12 11:31:56
    Temat: Bezpieczenstwo mienia i danych w firmie
    Od: "Tomek" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!
    Nie wiem czy to odpowiednia grupa ale szukam wszelkich przepisow, procedur,
    procesow ktore pomoga mi w stworzeniu procedur dotyczacych bezpieczenstwa w
    firmie. Czesciowo procedury zabezpieczenia danych wynikajacych z ustawy o
    rachunkowosci, o ochronie danych osobowych czy legalnosci oprogramowania
    istnieja ale brakuje mi przykladow polityki bezpieczenstwa w firmie - od
    wpuszczania przez portiera osob obcych do firmy, poprzez zabezpieczenie
    pomieszczen przed wejsciem przez osoby niepowolane az do zabezpieczenia
    danych (elektorniczny i papierowych) przed wyniesieniem z firmy (glownie
    chodzi mi o przepisy uswiadamiajace pracownikow oraz takie ktore pozwola
    wyciagnac konsekwencje w razie lamania takich przepisow). Potrzebuje
    stworzyc cos na ksztalt jakiegos protokolu w ktorym beda przepisy dotyczace
    wynoszenia danych i sankcji jakie za to groza, ktory podpisuje osobiscie
    pracownik.
    Pewnie juz ktos przerabial taki temat u siebie w firmie i ma pewne gotowe
    wzory ktore ewentoalnie moglby mi udostepnic.

    Pozdrawiam
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1