  • 1. Data: 2002-10-26 10:58:28
    Temat: Bezczynność !!!!!!!prokuratury i policji
    Od: "Andrzej" <h...@o...pl>

    Złożyłem w wydziale spraw wewnętrznych komendy wojewódzkiej zawiadomienie o
    popełnieniu przestępstwa w którym (być może) biorą udział policjanci.
    Chciałem wyłączyć z śledztwa prokuraturę rejonową i miejscową policję. Po
    długich naradach komisarz z w/w wydziału odesłał mnie do prokuratury
    rejonowej. Tam przyjęto zawiadomienie i wniosek o wyłączenie prokuratury
    rejonowej oraz policji miejscowej. Po 3 ! dniachzostałem zawiadomiony że mój
    wniosek został przekazany "wedlug właściwości miejscowej prokuraturze - tej
    której wyłączenie wnioskowałem. Dzisiaj mija 10 dni od złożenia wniosku i
    nie został wykonany żaden ruch z tamtej strony. Została zaprzepaszczona
    bezpowrotnie okazja ujęcia na gorącym uczynku przestępcy i skorumpowanych
    policjantow z nim współpracujących. Co mam teraz zrobić ?