  • 1. Data: 2002-10-25 22:08:30
    Temat: zapytanie-prosba...prawo w technice
    Od: "Piotr C" <p...@p...onet.pl>

    czy ktos z grupowiczow moglby mi pomoc....mianowicie poszukuje
    rozparzadzenia rady ministrow odnosnie kolei linowych(wymagania dotyczace
    bezpieczenstwa, normy itp..), bodajze nazywa sie to dyrekrtwa kolejkowa
    ....jezeli ktos wie gdzie cos takiego moge znalezc bylbym wdzieczny....
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-10-26 14:05:12
    Temat: Re: zapytanie-prosba...prawo w technice
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Oct 2002, Piotr C wrote:

> [...]
    >+ ....jezeli ktos wie gdzie cos takiego moge znalezc bylbym wdzieczny....

    A może być coś takiego, jak np:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2001/1391.htm
    ..dla przykładu ? ;)

    Prawidłowe pytanie to nie "gdzie" a "czym" i "jak" ;>

    No dobrze: weźmy dla przykładu google (czasem lepiej altavistą...)
    i oczekiwane hasła: "kolej" "linowa" i "rozporządzenie".
    Wychodzi, że po kliknięciu:

    http://www.google.com.pl/advanced_search?q=kolei+lin
    owych+rozporz%C4%85dzenie&num=100&hl=pl&lr=&ie=UTF-8
    &inlang=pl&safe=off&as_qdr=all

    otrzymamy:

    http://www.google.com.pl/search?as_q=kolei+linowych+
    rozporz%B1dzenie&num=100&hl=pl&ie=ISO-8859-2&btnG=Sz
    ukaj+z+Google&as_epq=&as_oq=&as_eq=&lr=&as_ft=i&as_f
    iletype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearc
    h=

    ..a tam parę rzeczy cennych, tj. oprócz pierwszego linku np:

    http://www.kolej.com.pl/akty_prawne/

    ...zawierający nie tylko spis, ale jeszcze z podziałem na
    aktualne i nieobowiązujące...

    Pozdrowienia :) Gotfryd

  • 3. Data: 2002-11-04 14:06:10
    Od: Marek Szapajko <m...@w...pl>

    > ...zawierający nie tylko spis, ale jeszcze z podziałem na
    > aktualne i nieobowiązujące...

    ... który to spis również może być dawno nieaktualny :-)

    Koleje linowe podlegają pod Urząd Dozoru Technicznego.
    Najprościej zadzwonić do nich i zapytać.

    --
    Marek Szapajko http://www.msj.cad.pl
    Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie