  • 81. Data: 2009-06-26 15:13:05
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: Myszkin <p...@w...pl>

    Tylko głąby idą na KANARÓW do Renomy. Tłuki i chamy bez wykształcenia.
    Nie potrafią NIC, dlatego tylko tam mogą uczestniczyć w mafinym
    procederze zarobkowym, zwanym "pracą". Zwykli kanarzy z ZKMu byli duzo
    bardziej ludzcy - z nimi dało się pogadać, wytłumaczyć, np była taka
    sytuacja, że wsiadłem z moją kobitą do autobusu i szukalismy biletów,
    ja po kieszeniach ona w torebce, w końcu je wyjęliśmy, a kanar z ZKM
    widział to wszystko i poczekał, pozwolił nam skasować.To było krótko
    po ruszeniu. Wsiadając do autobusu, nie wiedzieliśmy, że jadą nim
    kanary, więc obserwowali nas, co robimy...z chwila jak znaleźliśmy
    bilety, oni już wstali i zaczeli wyciagać identyfikatory - jeden z
    nich dał nam znać, że jezszcze możemy skasować... i własnie... o to w
    tym wszystkim chodzi.. wszak trzeba byc człowiekiem, a nie kawałem s-
    syna i bydlaka.

  • 82. Data: 2009-06-26 16:24:00
    Od: Myszkin <p...@w...pl>

    Spółkę Renomę uważam, za przestepczą, bandycką mafię! Zachowując 100%
    wpływów z wystawionych kwitów, chcą się nachapać jak najwiecej -
    więcej i więcej. Juz opływają w luxusy, a le to mało, mało i wciaż
    mało! Po trupach, oskubac każdego, nie wazne czy uczciwy, zagrabic
    kase za wszelką cenę! Jakże to łatwy zarobek! Ponieważ obecnie juz
    mały odsetek ludzi ryzykuje jazdę bez biletu (zaraz jakiś debil
    złośliwie skomentuje, ze ja jestem w tym odsetku), robią wszystko by
    za wszelką cęnę naciągnać, wyłudzać kasę od uczciwych pasażerów.
    Dlatego dochodzi do takich sytuacji jak moja. Z normalnym konrolerem z
    ZKMu dało by się dogadać, ale nie z z tą zalegalizowaną mafią! Ta
    firma to czyste zło! Mam nadzieję, że ich chciwość, nieuczciwość,
    podłość obróci się przeciw nim już wkrótce! A miasto powinno się
    wstydzić, że sprawdzanie biltów powierzyło MAFII, na dodatek oddając
    im 100% zysków z kwitów. Połowa ludzi, na których wyłudzają pieniądze
    to uczciwi ludzie - połowa to prawdziwi gapowicze - najcześciej
    nastolatki bez kieszonkowego, huligani, pijaczki, bezdomni, lub karki
    z dzielnicowych gangów.

  • 83. Data: 2009-06-26 16:36:00
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Myszkin" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    >Tłuki i chamy bez wykształcenia.
    >Nie potrafią NIC,

    Autobiografia??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 84. Data: 2009-06-26 16:37:32
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Myszkin" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    Spółkę Renomę uważam, za przestepczą, bandycką mafię! Zachowując 100%
    wpływów z wystawionych kwitów, chcą się nachapać jak najwiecej -
    więcej i więcej.

    Przestań durniu na gapę jeździć to nie będziesz miał z nimi do czynienia.

  • 85. Data: 2009-06-26 16:51:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Herald wrote:

    > Czy umowy przypadkiem nie zawierasz w chwili dokonania zapłaty za bilet, a
    > dopiero realizacja wykonania umowy wynika z wejścia do środka komunikacji?

    Nie.
    Zawarcie następuje w chwili wejścia do autobusu.
    Bilet jest tylko środkiem płatniczym.

  • 86. Data: 2009-06-26 16:53:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Herald wrote:
    > każdy po
    > swoim psie zbiera kupy,

    żebyś wiedział na trawnikach możesz się turlać i się nie pobrudzisz.

    > wszyscy kasują bilety ..

    kasują

    skąd więc takie ogromne,
    > kolosalne i nigdy nie do spłacania zadłużenia USA? :)

    na pewno nie przez psie kupy i jazde na gapę.

  • 87. Data: 2009-06-26 16:55:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Herald wrote:

    > Ojjj wituś :)
    > Tu sprawa ma się jak 1/3 ;)
    > Dwanaście miesięcy - generalnie z marginesem wychodzi 13 miesięcy :)

    do wniesienia sprawy do sądu.
    Potem już im się spieszyć nie będzie. Sprawa swoje odczeka, komornik
    przyjdzie tez trochę później.
    generalnie 2 -3 lata.

  • 88. Data: 2009-06-26 17:07:35
    Od: Myszkin <p...@w...pl>

    wiadomościnews:dbe85b5c-a2e2-4302-8302-6fe03bf7304b@
> [...]
    > więcej i więcej.
    >
    > Przestań durniu na gapę jeździć to nie będziesz miał z nimi do czynienia.

    NIGDY nie jeżdzę na gapę idioto!

  • 89. Data: 2009-06-26 17:49:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Myszkin wrote:
    wiadomościnews:dbe85b5c-a2e2-4302-8302-6fe03bf7304b@
    g20g2000vba.googlegroups.com...

    > NIGDY nie jeżdzę na gapę idioto!

    właśnie ostatnio jechałeś sieroto.

  • 90. Data: 2009-06-26 18:11:10
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jun 26, 7:49 pm, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    wiadomościnews:dbe85b5c-a2e2-4302-8302-6fe03bf7304b@
    g20g2000vba.googlegroups.com...

    > właśnie ostatnio jechałeś sieroto.

    a ty NIGDY nie jechałeś? (nie z premedytacją)
    tylko szczerze.