    From: Myszkin <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Date: Fri, 26 Jun 2009 09:24:00 -0700 (PDT)

    Spółkę Renomę uważam, za przestepczą, bandycką mafię! Zachowując 100%
    wpływów z wystawionych kwitów, chcą się nachapać jak najwiecej -
    więcej i więcej. Juz opływają w luxusy, a le to mało, mało i wciaż
    mało! Po trupach, oskubac każdego, nie wazne czy uczciwy, zagrabic
    kase za wszelką cenę! Jakże to łatwy zarobek! Ponieważ obecnie juz
    mały odsetek ludzi ryzykuje jazdę bez biletu (zaraz jakiś debil
    złośliwie skomentuje, ze ja jestem w tym odsetku), robią wszystko by
    za wszelką cęnę naciągnać, wyłudzać kasę od uczciwych pasażerów.
    Dlatego dochodzi do takich sytuacji jak moja. Z normalnym konrolerem z
    ZKMu dało by się dogadać, ale nie z z tą zalegalizowaną mafią! Ta
    firma to czyste zło! Mam nadzieję, że ich chciwość, nieuczciwość,
    podłość obróci się przeciw nim już wkrótce! A miasto powinno się
    wstydzić, że sprawdzanie biltów powierzyło MAFII, na dodatek oddając
    im 100% zysków z kwitów. Połowa ludzi, na których wyłudzają pieniądze
    to uczciwi ludzie - połowa to prawdziwi gapowicze - najcześciej
    nastolatki bez kieszonkowego, huligani, pijaczki, bezdomni, lub karki
    z dzielnicowych gangów.