    From: "Meloff" <m...@m...alte.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bardzo problemowy Peugeot 307
    Date: Thu, 9 Jan 2003 21:50:27 +0100

    Witam.

    Od poczatku uzytkowania Peugeota 307 HDi mam duze problemy z pojazdem.
    Po 14 ( słownie: czternastu) nieudanych probach naprawy w serisach -
    samochód
    jest nadal niesprawny (gasną zegary i kontroli pojadu ... błedy air-bagu,
    radia, komputera ...)
    Samochod zakupilem na firmę - i musiałem podpisa warunki umowy,
    w których zrezygnowałem z rękojmi. Awarie zaczęły sie od 2 dnia uzytkowania.

    Prosze o poradę, co w takim przypadku mogę zrobić - wysłałem listy do
    sprzedawcy
    i producenta o zwort pieniedzy lub wymianę na samochód nowy - wolny od wad.
    Lecz nie liczę mna pozytywna odpowiedz. Po mojej pierwszej pisemnej
    interwencji
    otzrymałem list od sprzedawcy, ze samochód mogłem sobie sprawdzic przed
    odbiorem,
    od od producenta ze musza sprawę zbadać.
    Wyminiono juz kilkanasci części a samochód jest dalej niesprawny,
    - termin gwarancji minął 4 stycznia 2003r,

    pozdrawiam i prosze o pomoc

    Melon