  • Data: 2007-07-20 20:43:01
    Temat: Bardzo poważny wypadek w pracy
    Od: x...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam poważny problem.
    We wtorek 17.07.07 mój brat miał wypadek w pracy. Znajduje się obecnie
    w szpiitalu podpięty do aparatury, nie ma wielkich szans na to, że
    przeżyje.
    W dniu wypadkuy, kierownik zmiany przyjechał do na s do domu
    zawiadomić o wypadku, mówił, że nie wiadomo co się stało. Że brat
    pracował sam tam gdzie nie powinien, oczywiście brat nie może się
    bronić, a 2 dni później dowiedzieliśmy się od jednego z pracowników,
    że brat pracował w szybie windy a ktoś inny ją uruchomił.

    Poradźcie co robić żeby sprawy nie zatuszowali i żeby ukarac kogo
    trzeba, nie mam pojęcia o prawie jak i moja rodzina, chciałbym żeby
    ktoś się tym zają ale nie wiem gdzie iść bez pieniędzy, pochodzę z
    ubogiej rodziny a i operatywności w takich sprawach mi brakuje.

    Dziekuje za każdą radę, pozdrawiam