eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Bank] Termin realizacji reklamacji › [Bank] Termin realizacji reklamacji
  • Data: 2006-06-23 07:28:52
    Temat: [Bank] Termin realizacji reklamacji
    Od: ZbyszekW <guit@zero_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witajcie,
    ile dni ustawowo ma bank na podjecie decyzji (zwrot niesłusznie
    pobranych pieniędzy z mojego konta) od momentu zgłoszenia reklamacji?
    A było tak:
    29 maja wypłacałem pieniądze w bankomacie BGŻ. Podczas łączenia się z
    moim bankiem (KB) system zgłosił błąd transmisji. Wszedłem do oddziału
    poinformowałem o problemie, za 5 min. bankomat już wypłacił mi to, co
    chciałem. 2 dni później moje konto zostało obciążone podwójnie. prawę
    zgłosiłem w KB 1 czerwca. Wczoraj dostałem pismo, że powinni się
    określić z decyzją (moje własne, ciężko zarobione pieniądze, a jeszcze
    może ich nie wypłacą???!) do 02 sierpnia! Czy to aby nie za długo?
    Wcześniej mówiono mi, że reklamacja powinna być załatwiona do 14 dni.
    Możecie coś podpowiedzieć? Czekać? Czy walczyć?

    Pozdrawiam,

    --
    Zbyszek
    GG#24397
    http://riverside.mp3.com.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1