    From: ZbyszekW <guit@zero_spamu.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [Bank] Termin realizacji reklamacji
    Date: Fri, 23 Jun 2006 09:28:52 +0200

    Witajcie,
    ile dni ustawowo ma bank na podjecie decyzji (zwrot niesłusznie
    pobranych pieniędzy z mojego konta) od momentu zgłoszenia reklamacji?
    A było tak:
    29 maja wypłacałem pieniądze w bankomacie BGŻ. Podczas łączenia się z
    moim bankiem (KB) system zgłosił błąd transmisji. Wszedłem do oddziału
    poinformowałem o problemie, za 5 min. bankomat już wypłacił mi to, co
    chciałem. 2 dni później moje konto zostało obciążone podwójnie. prawę
    zgłosiłem w KB 1 czerwca. Wczoraj dostałem pismo, że powinni się
    określić z decyzją (moje własne, ciężko zarobione pieniądze, a jeszcze
    może ich nie wypłacą???!) do 02 sierpnia! Czy to aby nie za długo?
    Wcześniej mówiono mi, że reklamacja powinna być załatwiona do 14 dni.
    Możecie coś podpowiedzieć? Czekać? Czy walczyć?

    Pozdrawiam,

    --
    Zbyszek
    GG#24397