  • 461. Data: 2021-03-19 19:33:23
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.03.2021 o 18:59, Budzik pisze:

    > I zupełnie, absolutnie przypadkowo to legitymowanie odbywa sie na
    > antyrzadowych protestach.

    Czyli Twoim zdaniem poza demonokracjami antyrządowymi nie legitymuje się?

    > Robert, to przykre ze traktujesz swoich rozmowców jak debili.

    Ja? Przecież to nie ja napisałem, że tylko na demonstracjach się ludzi
    legitymuje.

    --
    Robert Tomasik

  • 462. Data: 2021-03-19 19:38:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ale jaja...
    > Teraz nie wiem czy ty na serio pytasz czy to jakis kolejny etap
    > robienia sobie żartów z rozmowcy.
    > Nawet cie dopytywałem czy obywatel ma obowiazek udostepnic takie
    > nagranie.
    > Serio nie pisałes ze pierwsze co kazesz to legitymowac tych co
    > nagrywaja? wow...

    Pisałem, ale weź kontekst pod uwagę. Robisz jakieś działania na
    zewnątrz. Większość ludzi ma to w d...pie. I trafia się jeden
    zainteresowany. Ogląda. Przygląda się. Nagrywa. No przecież - bez żadnej
    złośliwości - jeśli by się coś stało i trzeba by jakiegoś postronnego
    świadka, to on będzie najlepszy.

    Ja nic nie poradzę na to, że Ty wszędzie dopatrujesz się spisku. Jak
    spisku gdzieś nawet nie ma, to Ty czujesz wręcz wewnętrzną potrzebę jego
    stworzenia.

    --
    Robert Tomasik

  • 463. Data: 2021-03-19 19:48:10
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > W dniu 19.03.2021 o 18:59, Budzik pisze:
    [...]
    > Pisałem, ale weź kontekst pod uwagę. Robisz jakieś działania na
    > zewnątrz.

    Jasno napisz: ZOMO robi odwet na rozkaz prezesa...

    > Większość ludzi ma to w d...pie.

    Większość ZOMO napierdala każdego, który sie pojawi, a niektórzy wyciągają
    ofiary z bram, jak esesmani...

    Ba... Czasem się zdarzy, że wystarczy być na piętrze w mieszkaniu i
    nagrywać, a esesmani i tak je dopadną...

    --
    'Tom N'

  • 464. Data: 2021-03-19 20:38:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.03.2021 o 08:11, J.F. pisze:

    > U nich w zasadzie "nigdy nie bylo".

    Bo nigdy nie był im potrzebny. Za pomysł prewencyjnego legitymowania
    pewnie by łby poleciały. Przynajmniej kiedyś.

    > Pewnie na poczatku niewiele, ale z czasem troche by pomoglo.
    > A jak im sie znany terrorysta zatrudni jako ochroniarz na lotnisku ?

    Przecież już tak było (prawie). Jakiegoś zradykalizowanego islamistę
    chcieli wywalić z obsługi airside lotniska i okazało się że to rasizm i
    nietolerancja;)

    > No i zobacz u nas - ten dowod co chwila potrzebny - w banku, w
    > bibliotece, kupujac telefon ... potrzebny, czy "przydaje sie" ?
    > A oni zyja bez.

    Ja tam generalnie dowodu nie noszę. Jak co to prawko. Jak się nie podoba
    to trudno. Nawet kulsony problemów nie robią. BTW - nie mam dowodu, daję
    im prawko - mają prawo się przyczepić - bo żeby zatrzymać to chyba muszą
    mieć uzasadnione podejrzenia, że podaję się za kogoś innego - tu nie
    mają - nie odmawiam podania tożsamości, mam jakiś dokument na tą
    tożsamość znam wszelkie dane które moga sobie sprawdzić. Więc w sumie
    dowód tak naprawdę to mi potrzebny żeby konto założyć i ślub wziąć;)

    > Dodaj jeszcze takie modne dawniej joyride, czyli kradziez samochodu
    > celem krotkiej przejazdzki.

    U nas też było.

    > na to akurat dowody nie pomoga, ale ... kazdy ma taka policje, na jaka
    > zasluzyl ? :-)

    Coś w tym jest:(

    --
    Shrek

  • 465. Data: 2021-03-19 20:40:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.03.2021 o 13:59, Budzik pisze:

> [...]
    > film z jego komórki.
    > No przeciez to jest jasne i klarowne! ;-D

    Dobrze, że prewencyjnie nie kradną komórek, bo coraz tródniej odróżnic
    kulsona od dresa.

    --
    Shrek

  • 466. Data: 2021-03-19 20:49:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.03.2021 o 07:54, J.F. pisze:

    > Jest to jakis pomysl, tylko czy bedzie tam jakas wieksza szansa zastania
    > "poszukiwanych" ?

    Podejrzewam, że tak;) Ostatnio było nawet nagranie jak jeden okradającyt
    chyba stację przed kościołem się żegnał;)

    > Jak to ksiadz "narodowy" to moze i wieksza, tylko wczesniej trzeba by
    > postawic narodowcom jakies zarzuty, zeby trzeba ich bylo poszukiwac.
    > O podpalenie mieszkania ?

    Jak ksiedza, to pewnie najprościej o molestowanie ministrantów;)

    > No chyba, ze wylegitymowac, jako swiadkow - moze ksiadz cos tam chlapnal
    > na mszy, swiadkowie sie przydadza :-)

    Picie w miejscu publicznym na oczach młodzieży:P

    --
    Shrek

  • 467. Data: 2021-03-19 20:51:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I to jest mysl.
    > W koncu ludzie chodza do koscioła takze sie wyspowiadac.
    > A skoro tak to znaczy ze maja coś na sumieniu!

    Szach mat. Tych co się wyspowiadali za grzechy, tych co nie przyjęli
    komunni tak samo - skoro nie przyjęli to znaczy że mają grzechy na
    sumieniu. Resztę jako świadków!

    --
    Shrek

  • 468. Data: 2021-03-19 22:25:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.03.2021 o 19:48, TomN pisze:
    > Większość ZOMO napierdala każdego, który sie pojawi, a niektórzy wyciągają
    > ofiary z bram, jak esesmani...

    Próbowałeś już wyłączyć grę, wyjść z domu i zobaczyć, co się dzieje na
    ulicy?

    --
    Robert Tomasik

  • 469. Data: 2021-03-20 00:14:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A gdzie tam - mieli właśnie puszczać jakiś program z tuskiem w roli
    > głównej. Zresztą - myślisz że lokdawłn kończy sie 9 pszypadkiem? Nie
    > sondzem:P

    A może po prostu gdzieś jest jakieś późne otwarcie stoku?

    --
    Marcin

  • 470. Data: 2021-03-20 00:19:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-19, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > zainteresowany. Ogląda. Przygląda się. Nagrywa. No przecież - bez żadnej
    > złośliwości - jeśli by się coś stało i trzeba by jakiegoś postronnego

    Jako posiadacz nagran, z których coś może wyniknąć - być może, ale jako
    wiadek chyba niekoniecznie, bo koncntruje się często na nagrywaniu a nie
    na śledzeniu otoczenia.

    --
    Marcin