  • 31. Data: 2021-03-05 20:40:01
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak brzmiało to polecenie?
    Czy w PRL-bis jest już obowiązek noszenia przy sobie dowodu osobistego?

    -----

  • 32. Data: 2021-03-05 20:42:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli jak Ty przypie.....sz obywatelowi z piąchy to znaczy, że obywatel wdał się z
    Tobą w szarpaninę??

    -----

  • 33. Data: 2021-03-05 20:49:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak, znam: ja zostałem.
    Policja skargę na SM ochoczo przyjęła i generalnie była po mojej stronie, ale prok
    uwalił, a nie chciało mi się dalej już kopać z
    koniem.
    No i zwykle jest dwa na jeden i rzadko się akurat trafi życzliwy nagrywający.
    Na jedną nagraną jest pewnie 199 nienagranych.

    -----

  • 34. Data: 2021-03-05 21:03:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.03.2021 o 20:40, ąćęłńóśźż pisze:

    > Jak brzmiało to polecenie?

    Sądzę, że prośba o zatrzymanie się.

    > Czy w PRL-bis jest już obowiązek noszenia przy sobie dowodu
    > osobistego?

    Nie. A co to ma do omawianego przez nas zagadnienia?

    --
    Robert Tomasik

  • 35. Data: 2021-03-05 21:06:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.03.2021 o 20:49, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > nagrywający.
    > Na jedną nagraną jest pewnie 199 nienagranych.

    Czyli oni zażądali dowodu. Ty powiedziałeś, ze nie masz i grzecznie
    stałeś, a oni się na Ciebie rzucili? Nie próbowałeś odejść głosząc dobrą
    nowinę o wolności i Konstytucji? :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 36. Data: 2021-03-05 21:07:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.03.2021 o 20:42, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czyli jak Ty przypie.....sz obywatelowi z piąchy to znaczy, że obywatel
    > wdał się z Tobą w szarpaninę??

    Dopiero, gdy obywatel "odda".

    --
    Robert Tomasik

  • 37. Data: 2021-03-05 21:18:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Że wpie.....li obywatelowi za brak dowodu korzystając z tego, że są w mundurach?
    Twierdzisz, że pato do służb nie trafia?

    -----

  • 38. Data: 2021-03-05 21:20:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rozumiem, dlaczego musicie chodzić po dwóch: żeby ten drugi zawsze zeznał, że
    obywatel oddał.

    -----

  • 39. Data: 2021-03-05 21:23:09
    Od: Kviat

    > I właśnie dokładnie takie rozumowanie prowadzi do skutków w postaci
    > konieczności użycia ŚPB.

    Rozumowanie kulsonów do tego doprowadza, a ty jak zwykle próbujesz
    (nieudolnie jak zwykle) odwracać kota ogonem.

    > A nie mniej, czy bardziej sensowny obowiązek
    > noszenia maseczek. Takimi doradami narażasz słuchających na
    > odpowiedzialność za niepodanie danych (wykroczenie),

    Legitymowanie bez podstawy prawnej jest bezsensownym "obowiązkiem".

    > czy czynną napaść
    > na policjanta (przestępstwo).

    Użycie ŚPB bez uzasadnienia jest przestępstwem.

    > I gwarantuję Ci, ze żadne tłumaczenia o
    > zgodności lub nie z Konstytucją obowiązku noszenia maski nie doprowadzą
    > do uniewinnienia takiej osoby.

    Tłumaczenia, że prześladuje się obywateli na rozkaz, pryska się gazem i
    zakuwa w kajdanki za nienoszenie maseczki nie doprowadzą do uniewinnienia.

    > Jeśli uważasz, że policjant coś źle zrobił, to napisz skargę, a nie bij
    > się z policjantem.

    Czyli obywatel najpierw ma pozwolić żeby przestępca skuł go kajdankami i
    spryskał gazem, a potem dopiero ma składać skargę?
    Znowu ci się coś pomyliło. Zapomniałeś, że obywatel ma prawo stosować
    obronę konieczną.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 40. Data: 2021-03-05 21:25:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak.
    Coś nie pasuje?
    Twój kolega zezna, że to ja się rzuciłem?

    -----