  • 141. Data: 2021-03-07 13:11:07
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.03.2021 o 12:39, Kviat pisze:

    > Już nie jesteś policjantem?
    > Sam zrezygnowałeś, czy emerytura cię dopadła?

    Piszesz o mnie książkę?

    > Przecież ci podałem. Cierpisz na jasną pomroczność?
    > Dostałeś linka do uzasadnienia sądu, że legitymowanie bez podstawy jest
    > niezgodne z prawem.

    Nie chce mi sie szukać tego, ale to dość oczywista konstatacja. Tylko
    kto i w jaki sposób ma stwierdzić, ze dane konkretne legitymowanie jest
    bezpodstawne?

    > Każde bezpodstawne legitymowanie jest niezgodne z prawem, czyli nielegalne.
    > Czego znowu nie rozumiesz?

    Ależ ja sie z Tobą zgadzam w całej rozciągłości w tym wypadku.

    --
    Robert Tomasik

  • 142. Data: 2021-03-07 13:12:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.03.2021 o 12:46, Kviat pisze:

    > A jak jest podstawa legitymowania normalnie zachowującego się człowieka?

    I tu się pewnie zdziwisz, ze dokładnie ta sama, co mordercy seryjnego.
    Legitymowanie nie est karą za jakieś przewinienie.

    > A w szkole nie uczyli, że nie wszystko co przełożeni mówią ma sens i
    > jest zgodne z prawem i że za wykonywanie rozkazów niezgodnych z prawem
    > można ponieść konsekwencje? Spróbuj to zrozumieć i dowiedzieć się,
    > dlaczego tak jest.

    Uczyli. I tu Cie zaskoczę, ze też się z tym zgadzam.

    --
    Robert Tomasik

  • 143. Data: 2021-03-07 13:14:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > O ile w tym pierwszym przypadku faktycznie trudno Ci bedzie mnie
    > przekonać. To w tym drugim jest to dla mnie oczywiste.

    Jest już jakiś postęp. Zanim pis starci władzę, to okaże się, że
    zasadniczo to on cały czas protestujących wspierał i tak naprawdę to był
    kombatantem i opozycjonistą - takim walenrodem w szeregach kulsonów;)

    --
    Shrek

  • 144. Data: 2021-03-07 13:14:18
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 07.03.2021 o 11:00 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Użytkownik Astralny Rębajło a...@g...com ...

    > Rzad kogos słucha? Ciekawe...
    >
    > Ale powiedz mi, jak sobie relatywizujesz to ze słuzba zdrowia była
    > trudno dostepna najbardziej w pierwszej czesci pandemii czyli gdzies
    > tak do konca wrzesnia, a ludzie masowo zaczeli umierac w pazdzierniku,
    > dokładnie wtedy kiedy wyskoczyła do gory liczba chorych na covid?

    Stanę tutaj w roli advocatus diaboli.
    Może dlatego, że rak, nadciśnienie, choroby serca nie zabijają od razu?
    Ktoś odpuścił sobie[1] badania/wizyty u lekarza w kwietni/maju/czerwcu,
    choroba miała czas się rozwinąć i zmarł w listopadze? A w międzyczasie
    bezobjawowo,tak jak ja[2], przeszedł covida.

    [1] albo się nie mógł dostać; jak przez telefon zbadać, czy miało się
    mikrowylew, albo to co braliśmy za zgagę to w rzeczywistości mikrozawał
    serca?
    [2] stawiam na 95%, bo pewności nie mam, że jestem już "po covidzie"
    Kamil

  • 145. Data: 2021-03-07 13:18:02
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 07.03.2021 o 11:34 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Użytkownik Henryk Hajdan h...@g...com ...

    > To w sumie ciekawe - ludzie rozumieja ze w sklepie warto ale w kosciele
    > juz niekoniecznie? CZyli jednak ta ochrona ducha swietego działa?

    Ludzie mają w dupie ochronę. Wierzą, żejakimś cudem nie zachorują. W
    sklepie maski każą nosić, to je noszą (lepiej lub gorzej, częściej
    gorzej), w kościele ich nie trzeba, więc...
    I nie ma to nic wspólnego z ochroną ducha św.
    Kamil

  • 146. Data: 2021-03-07 14:14:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To niestety nie jest taka matematyka.
    Może się okazać, że łącznie maska i szczepionka chronią owe 76%-90%, a pozostałe
    10%-24% to przypadki i tak "nieuleczalnie nie do
    ochrony".

    -----

  • 150. Data: 2021-03-07 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie chce mi sie szukać tego, ale to dość oczywista konstatacja.
    > Tylko kto i w jaki sposób ma stwierdzić, ze dane konkretne
    > legitymowanie jest bezpodstawne?

    Dokładnie.
    W ten sposób mozna rznac głupa w nieskonczonosc.
    Tamto legitymowanie było nielegalne ale to, chociaz jest identyczne,
    przeciez jeszcze nie wiadomo czy jest nielegalne.
    Bomba ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 147. Data: 2021-03-07 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Osobiście sądzę, że o ile w sklepie się, ktoś może czepiać braku
    > maseczek, to nikt po kościele jak dotąd nie biega. I tak to
    > działa. Ja maskę noszę, choć osobiście uważam, że to bez sensu.
    > Ale nie chce mi się kopać z koniem. Natomiast tam, gdzie nie
    > spodziewam się, by ktokolwiek protestował nie nosze. Uważam, że w
    > obecnej sytuacji pchanie się w grupę ludzi bez istotnego powodu
    > jest głupim pomysłem.

    Mogłbys wytłumaczyc co miałes na mysli w kontekscie tej bezsensownosci
    noszenia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 148. Data: 2021-03-07 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Czemu absurdalnych? Rząd uważa, że te maseczki mają krytyczne
    > znaczenie dla przetrwania społeczeństwa. Ja osobiście mam spore
    > wątpliwości, ale to nie ma większego znaczenia.

    Jakby rzad tak uwazał to by skonstruował prawo ktore nie jest co chwile
    podwazane.

    > Ja nic nie zakładam, a już na pewno "z góry".

    Aha, pewnie ktos inny to pisał w takim razie zeby walczyc o
    sprawiedliwosc administracyjnie.

    > Bo sam generujesz absurdalne wnioski, a potem z nimi walczysz.
    > Legitymowanie normalnie zachowującego się człowieka trwa 3 minuty.

    Sam napisałes ze takich legitymowan sa tysiace.
    No to policz dla tysiecy i sam sobie odpowiedz na to pytanie.

> [...]
    > przełożeni, a nie policjant na patrolu. Skoro zdaniem przełożonych
    > ma to sens, to patrol ma to taktycznie zrealizować i tyle.

    Dla mnie nie ma znaczenia kto podejmuje ta decyzje.
    Ona (ta decyzja) jest i buduje wizerunek policji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 149. Data: 2021-03-07 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kubuś Puchatek k...@k...org ...

> [...]
    > częściej gorzej), w kościele ich nie trzeba, więc...
    > I nie ma to nic wspólnego z ochroną ducha św.

    Ok, ale co do zasady w kosciele przeciez tez trzeba.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,