  • 1. Data: 2007-11-22 19:32:29
    Temat: BTE - dalsza część
    Od: l...@p...onet.pl

    Chciałbym Was prosić o jeszcze jedną informację.
    Otrzymałem dziś z Sądu wezwanie do usunięcia braków formalnych do pisma z dnia
    (co mnie cieszy) poprzez wskazanie, czy:
    - pismo jest zażaleniem na postanowienie o nadaniu klauzuli BTE
    - pismo stanowi powództwo przeciwegzekucyjne
    Wydaje mi się, że powinienem wybrać opcję nr 2, jednakże nie wiem z "czym się
    je" zażalenie (konkretnie chodzi mi o to, co powinienem wskazać w piśmie, która
    droga jest krótsza - dla przypomnienia chciałbym podnieść zarzut przedawnienia
    co do BTE z 2002r - mam jakiś wyrok SN w tej sprawie - "wygodniejsza", tańsza etc?).
    Z góry - jeszcze raz - wielkie dzięki.