  • 1. Data: 2007-11-22 15:14:59
    Temat: Kradzierz-faktura-paragon?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam, jak to jest , w razie kradzierzy, zglaszamy sprzet na policje, i
    teraz czy wystarczy paragon zakupu tego sprzetu czy musi byc faktura zeby
    udowodnic wlasnosc sprzetu?
    Akurat w tym przypadku mam na mysli sprzet foto

    --

    j...@p...pl gg: 207344.
    http://plfoto.com/34727/autor.html

  • 2. Data: 2007-11-22 16:05:46
    Temat: Re: Kradzierz-faktura-paragon?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Jacek23 pisze:

    > Akurat w tym przypadku mam na mysli sprzet foto

    Wystarczy oświadczenie, że stanowiło to Twoją własność.
    W razie sprawy sądowej paragon/faktura może być pomocny w ocenie
    wysokości szkody jaką poniosłeś.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 3. Data: 2007-11-22 18:31:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, jak to jest , w razie kradzierzy, zglaszamy sprzet na policje, i
    > teraz czy wystarczy paragon zakupu tego sprzetu czy musi byc faktura zeby
    > udowodnic wlasnosc sprzetu?

    Jako dowód włąsności sprzętu moze posłużyć faktura, gwarancja, pudełko,
    byle z z wpisanym numerem. Można jeszcze opisać jakieś charakterystyczne
    uszkodzenia, ale wówczas bez numeru sprzęd do bazy rzeczy utraconych nie
    trafi.