  • Data: 2013-04-29 13:00:22
    Temat: Autonomia Re: OT (naród itd)
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-29 12:44, krys pisze:

    > Był taki projekt, żeby zaanektować Pyrlandię;-).
    > Wszystkich "oszołomów" wolnościowców i wolnorynkowców tam zaprosić, i niech
    > sobie sami radzą.
    > Ale potem to niech się cała reszta nie pcha drzwiami i oknami - zasiłków i
    > socjalu nie będzie.
    > Ja się piszę w ciemno, chociaż nie mam smykałki do biznesu.

    Politycznie chyba lepiej jest przygotowany RAŚ. Pyrlandia chyba zbyt
    dobrze stoi ekonomicznie, by przyjąć nawet Ślązaków. :)
    A więc Ślązacy powinni cichcem zacząć sprzedawać swoje włości na Śląsku,
    kupować w Pyrlandii, tam przeflancować (po przemianowaniu) RAŚ i wtedy
    dopiero pokazać tej-którejś-tam-RP kształtne pośladki bądź wręcz
    przeciwnie - "taki crankshaft!"

    Do konstytucji wpiszemy:
    - brak zasiłków, pomocy społecznej, państwowej oświaty, służby zdrowia,
    obowiązkowych ubezpieczeń,
    - zakaz zadłużania się samorządów i organów rządowych,
    - brak jakichkolwiek praw dla imigrantów,
    - zakaz działania organizacji międzynarodowych, ekologicznych, związków
    i samorządów zawodowych,
    - odpowiedzialność "gardłem" polityków i samorządowców,
    - publiczne kary śmierci

    (itd, dopiski mile widziane)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.