  • 1. Data: 2005-12-18 12:44:03
    Temat: Auto uszkodzone - darowizna czy umowa
    Od: "dekst" <a...@w...pl>

    witam Was
    chcialem się od Was dowiedzieć jak sie ma na dzień dzisiejszy sprawa
    darowizny uszkodzonego pojazdu ojca dla syna. Czy lepiej sprzedac auto na
    umowe kupna-sprzedaży czy też darować auto. Jak sprawa się ma w przypadku
    umowy kupna sprzedaży. Czy podatek zawsze opłaca jedna ze stron czy można
    ustalić na umowię która go zapłaci, jaki to jest procent i czy syn po
    naprawie może sprzedac auto dalej czy obowiązuje jakiś okres, gdzie sprzedaż
    w jego trakcie wiąże się z wysoką opłatą skarbową. Co w przypadku kiedy auto
    było kupionę na fakturę vat. Prosze tez o Wasze sugestję jak to
    najrozsądniej zrobić. Szukałem iformacji w internecie ale wszystko co mi
    wyskakuje to informacje płatnę.