  • 1. Data: 2005-12-18 09:11:58
    Temat: w odpowiedzi na post na grupie psp dostlem taki mail.......
    Od: "przec" <p...@t...pl>

    "Zapraszam do skorzystania z naszych usług - www.(....).pl
    Z poważaniem
    Dariusz (....)"

    Uwazam ze to spam?
    Czy moja interpretacja prawa jest wlasciwa?

    Ponownie prosze o porade w ponizszej sparwie:

    Mieszkam w komunalnym mieszkaniu- nie jest ubezpieczone
    pekla rura nade mna- zalala moja lazienke
    Naprawil awarie fachowiec przyslany i oplacony przez administracje- tak wiec
    moim zdaniem uznali w ten sposob swoja odpowiedzialnoisc za cale zajescie
    ( a nie lokatora mieszkajacego nade mna- mieszkanie wlasnosciowe)
    Jak ubiegac sie od administracji budynku odszkodowania?
    Dodam, ze awaria zostala usunieta po 5-6 dniach od zgloszenia.
    Gdyby usunieto ja natychmiast straty bylyby wielokrotnie mniejsze....
    Opieszala urzedniczka administracji- ta sama ktorej przez 5 dni zglaszalem
    awarie, twierdzi ze powinienem sam pokryc koszty remontu lazienki....

    pozdrawiam
    Krzysztof