  • 1. Data: 2005-12-18 06:46:18
    Temat: Czy spółdzielnia mieszkaniowa może czy musi?
    Od: " " <t...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Prosze o pomoc w prawnej kwestii. Chciałabym od spółdzielni uzyskać dokładne
    rozliczenia kosztów ogrzewania bloku, tj wszystkich mieszkańców. Czy
    spółdzielnia ma obowiązek mi to udostępnić, czy nie musi? Chcialabym tez
    otzrzymać od formy rozliczającej wszystkie współczynniki i na zasady na jakich
    je okrślano. Potrzebuję jednak podstaw prawnych, żeby nie odsyłali mnie
    mówiąc, ż oni nie mogą tgo zrobić, a prawo mówi o innego.
    A druga rzecz, to pytanie, czy jeśli chciałabym wytoczyć wlaką sądowa
    spółdzielni, to jako pozwany(?-nie znam się na fachowym słownictwie) jest
    prezes spółdzielni? Acha, no i czy w przypadku zmiany prezesa, przed
    rozpoczęciam ewentualnej rozprawy, moge go imiennie pozwać, żeby to właśni ta
    osoba odpowiadała a pewne posunięcia spółdizelni, czy to nie ma znaczenia, bo
    decyzje są podejmowane na zebraniach członków?

    tylko_alfa