    From: Sebcio <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Art. 61 KW
    Date: Thu, 26 Feb 2009 22:04:44 +0100

    Witam !

    W ramach relaksu, przy szkiełku Jacka Danielsa, czytam archiwa
    Olgierdowego bloga. Trafiłem na temat "Grzywna za habit" i w efekcie
    zwróciłem uwagę na brzmienie art. 61 § 2. Ściślej, chodzi o noszenie
    munduru organizacji prawnie nieistniejącej.

    Nie wiem czy to późna (jak dla mnie) pora, czy też ów amerykański
    trunek mnie ogranicza, ale nie potrafię zrozumieć jakim prawem możliwe
    jest karanie za noszenie munduru nie istniejącej organizacji.
    Przypomniało mi to kwestię posługiwania się czapką aspiranta Milicji
    Obywatelskiej, która notabene jest organizacją nieistniejącą obecnie w
    polskim prawie. Czyżbym więc zakładając na łeb czapkę z orzełkiem bez
    korony i dwoma gwiazdkami dopuszczał się wykroczenia ?

    Poza tym, jakim cudem można jakieś wdzianko uznać za mundur
    organizacji, której nie ma ? Mam na sobie kraciastą koszulę marki
    "Reserved" (taką mi żona kupiła, znaczy - współwinna!) - cholera wie,
    może to mundurowa koszula aktywisty jakiejś "organizacji prawnie
    nieistniejącej" ?

    Czwartek a ja już się boję. Gdyby nie wczesna pora roku, wyszedłbym
    jutro nago do pracy by wyeliminować zagrożenie karą aresztu lub grzywny,
    ale i na szwendanie się w stroju Adama jest paragraf... Jak tu żyć ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio